.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 18 August 2012

BitX20, η συνέχεια και το τέλος!


Τέλος και το Bitx20!
.................................?
Κατασκευάστηκε, δούλεψε, θα μπει και σ' ένα κουτί και... να ζήσουμε να το θυμόμαστε!!!

Κατασκευαστικά, αφού απεύδησα στην προσπάθεια να μικρύνω το εύρος συντονισμού, με “μηχανικό” τρόπο, πρόσθεσα ένα δεύτερο μικρού μεγέθους πολύστροφο ποτανσιόμετρο σε σειρά με το μεγάλο 10στροφο, δημιουργώντας έτσι ένα διαιρέτη τάσεως. Περιορίζοντας την τάση στην βάρικαπ, μίκρυνε το εύρος χωρητικότητάς της με αποτέλεσμα να ξεκινά η κάλυψη από τους 14.140Mhz και να φτάνει τους 14.360Mhz.
Αν χρειαστεί, το εύρος μπορεί να μικρύνει περισσότερο, δίνοντας καλύτερη επιλογή συχνοτήτων και μεγαλύτερη ευαισθησία στην “ρόδα”!
Πρώτη επαφή με τον IZ6CLN/p την Κυριακή 16-08-12 στους 14.240Mhz στις 08:50 UTC.
Πραγματικό ρεπόρτο, 5-7 με καλή διαμόρφωση!
Αν και την συχνότητα μπορούσα να την δω με το probe του συχνόμετρου, ρώτησα τον ίδιο μα αποτέλεσμα να μάθω ότι τον λένε Peppino και η επαφή να μην είναι rubber-stamp QSO!

Ένα κουτί μένει μόνο να βρω στις κατάληλες διαστάσεις, για να το βάλω μέσα και να τοποθετήσω και συνδέσω κοννέκτορες διακόπτες και τα συναφή! Θα υπάρξει πρόβλεψη για συχνόμετρο, αν και κατά την γνώμη μου δεν είναι ανάγκη. Ακούς κι απαντάς ή καλείς και σου απαντούν και κατά την διάρκεια του QSO, κάνεις την ερώτηση που σκοτώνει!
QRG?

Υ.γ. Το “κουτί” της φωτογραφίας, δεν “δανείζεται”!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!