.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday, 11 October 2010

SV2MKV, SK


Τρία σχόλια στο ιστολόγιο του 2μήδη!

Α, "αυτός" είναι?
Ο γνωστός εκ των μαϊντανών της Διαβούλευσης.
Ασύντακτος κι αγράματοςκαι πάνω απ' όλα ΕΙΡΩΝ!

Δεν είχα ακούσει για κανένα θάνατο μέχρι που το διάβασα τώρα.
Αναφέρθηκα μόνο σε έναν "μαϊντανό" ο οποίος είχε γνώμη επί παντός επιστητού στην Διαβούλευση.
Αν θέλετε να ζητήσετε ευθύνες πάντως, να απευθυνθείτε σε αυτόν που υπερηφανευόταν για την Παγκοσμίως άγνωστη "δουλειά μας είναι τα Κιλοβατικά RF".
Όταν ζήτησα 10Watt για τους νεοεισερχόμενους, κάποιοι (έμποροι? κιλοβατικοί) έπεσαν να με "φάνε".
Το βάρος στην δική τους συνείδηση.
Μακριά από εμένα.

Δεν είχα ακούσει για κανένα θάνατο μέχρι που το διάβασα τώρα.
Αναφέρθηκα μόνο σε έναν "μαϊντανό" ο οποίος είχε γνώμη επί παντός επιστητού στην Διαβούλευση.
Αν θέλετε να ζητήσετε ευθύνες πάντως, να απευθυνθείτε σε αυτόν που υπερηφανευόταν για την Παγκοσμίως άγνωστη "δουλειά μας είναι τα Κιλοβατικά RF".
Όταν ζήτησα 10Watt για τους νεοεισερχόμενους, κάποιοι (έμποροι? κιλαβατικοί) έπεσαν να με "φάνε".
Το βάρος στην δική τους συνείδηση.
Μακριά από εμένα.
Αναφερόμουν και αναφέρομαι στον ΝΙΚΟ ΝΙΚΟΛΑΟΥ τον οποίο και χαρακτηρίζω μαϊντανό της Διαβούλευσης.
Ο αποβιώσας συνάδελφος SV2MKV, λέγεται ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ.
Αντί να ζητάτε ευθύνες αναλγησίας από εμένα, καλά θα κάνατε να ζητούσατε ευθύνες από αυτούς που σας πουλάνε ανεξέλεγκτα και απιστοποίητα "κιλοβατικά RF".

ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΒΙΩΣΑΝΤΟΣ

Όταν τόλμησα να γράψω στην Διαβούλευση ότι κατά την γνώμη μου, οι νεοεισερχόμενοι στο χόμπι καλό θα ήταν να ξεκινούσαν με χαμηλή ισχύ, όπως γίνεται εδώ στην Βρετανία, ορισμένοι μαϊντανοί έπεσαν να με “φάνε”.
Ο “Νίκος Νικολάου” και ο SW2HOS ο οποίος μάλιστα άφησε εμμέσως πλην σαφώς να εννοηθεί ότι είναι κατασκευαστής “Κιλοβατικών RF”. Προφανώς εννοώντας Γραμμικούς Ενισχυτές Ισχύος.
Να μαθαίνετε τον Κώδικα Q λοιπόν ο οποίος αν δεν σας το είπαν, είναι Κώδικας συντμήσεων του Κώδικα Morse και δεν έχει λόγο να χρησιμοποιείται στο SSB ή ακόμα και στο AM(!), να απαντάτε σε 30 ερωτήσεις του τύπου “με ποιο δάχτυλο πατάμε το ON στον Πομποδέκτη” και αυτομάτως να γινόσαστε “ραδιοερασιτέχνες”!
Όλοι μαζί μετά στον SW2HOS για να αγοράζετε την ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΡΩΣΙΚΗ ΡΟΥΛΕΤΑ με λυχνίες που θα σας πουλάει, για να έχετε κέρδος στην εκπομπή, μισό κιλό στραγάλια εχμ 500db ήθελα να πω.

Άτομο που “κι ας είναι η δουλειά μας τα κιλοβατικά RF” πετάει db δεξιά κι αριστερά σαν γαρδένιες σε σκυλάδικο!
1050 . Δέκα εις την δύναμη του πενήντα καταλαβαίνεις για τι μιλάς.
Κάτσε και γράψε το 10 και 50 μηδενικά, για να καταλάβεις πόσα κιλά μ@λάκας είσαι!

ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ, ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΒΙΩΣΑΝΤΑ.
Είναι άδικο να φεύγει έτσι κάποιος από το ηδυπάρεργο το οποίο αγαπά!

Ηδυπάρεργο= γλυκιά-αγαπητή παράπλευρη ενασχόληση


update 29-11-10
Τώρα που η ανάρτηση δεν φαίνεται συμπληρώνω ότι το όλο θέμα ήταν μία παρανόηση από την αρχή.
Πρώτα απ' όλα, στο μυαλό μου είχα τον "Μάκη Νικολάου" ο οποίος έγραφε ειρωνευόταν στην Διαβούλευση και όχι στον αδικοχαμένο Νίκο. 
Όπως είχα γράψει και στο σχόλιό μου στο μπλογκ του Γιάννη μετά αφ' ότου έμαθα ότι επρόκειτο περί θανάτου: Αναφέρθηκα μόνο σε έναν "μαϊντανό" ο οποίος είχε γνώμη επί παντός επιστητού στην Διαβούλευση.
Είχε ο μακαρίτης γνώμη επί παντός επιστητού?
Όχι!
Ε, ούτε κι εγώ αναφερόμουν σε αυτόν και πολύ περισσότερο δεν θα αναφερόμουν είτε σε αυτόν είτε σε οποιονδήποτε άλλον όταν στην μέση υπήρχε θανατηφόρο ατύχημα.
Είναι άλλο πράγμα εδώ να διαφωνούμε με ραδιοερασιτεχνικές πρακτικές και να ειρωνευόμαστε ακόμα-ακόμα κάποιες καταστάσεις και είναι εντελώς διαφορετικό να είμαστε και να είμαι ασεβείς/ης προς τον Θάνατο. 
Τραγικότερο δε προς εμένα είναι το γεγονός ότι κάποιος "b52paraktios" είναι εγγεγραμμένος στους αναγνώστες αυτού του ιστολόγιου.
Λυπάμε που ήρθαν έτσι τα πράγματα και πιστεύω ότι ήταν μ@λακία μου που δεν το έλεγξα πρώτα παρά συμπέρανα, ότι είχαν μπουζουριάσει τον "μάκη νικολάου" να εκπέμπει παράνομα στα Βραχέα και ότι θα του κοβόταν ο βήχας.
Οι μ@λακίες πληρώνονται, κι εγώ μόνο ξέρω, πόσο την πλήρωσα αυτή!