.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday, 16 September 2010

Κατασκευή κεραίας 5/8 για τα VHF!

Κοιτάζοντας για μιά φορά ακόμα τα στατιστικά του ιστολογίου μου, οδηγήθηκα στο διαδίκτυο κι εκεί βρήκα αυτό! 

Την κατασκευή κεραίας 5/8 για τα VHF (ή και για τα UHFμε μιά μικρή μετατροπή) δημοσιευμένη σε ένα τεύχος του περιοδικού της Ε.Ε.Ρ. SVνέα κάπου στο 1989-1990.
Βρε τι σου είναι αυτό το διαδίκτυο! Μολονότι τότε ήμουν μέλος της Ε.Ε.Ρ. και το λάμβανα το περιοδικό, αυτό το συγκεκριμένο δεν το έχω. Ελπίζω να είναι καλά φυλαγμένο σε αυτόν που το "δανείστηκε"!
 Έτσι λοιπόν με πολύ μεγάλη έκπληξη το ξαναβρήκα μπροστά μου και  θέλω μαζί σας να μοιραστώ την πρώτη μου τεχνική-κατασκευαστική δημοσίευση!
"ουδέν μονιμότερον του προσωρινού" και την προσωρινή εκδοχή της κεραίας την οποία περιγράφω στο τέλος του άρθρου την έχω ακόμα να "κάνει ηλιοθεραπεία" στην ταράτσα και την επόμενη εβδομάδα θα αναρτήσω μερικές ακόμα "προσωρινές" της φωτογραφίες!!!

update!
Ακολουθούν περισσότερες "προσωρινές" φωτογραφίες!