.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 18 August 2012

MST400 SSB TRANSCEIVER!


Το BitX20 κατασκευάστηκε!
Καλωσήλθε το MST400 SSB TRANSCEIVER!


Γυρίζοντας το απόγευμα από την δουλειά, βρήκα στο σπίτι τρεις φακέλους να με περιμένουν.
Ο μικρότερος από το e-bay, περιείχε κοννέκτορες SO-239 για τις τρέχουσες κατασκευές.
Ο αμέσως μεγαλύτερος από τον Bowood Electronics περιείχε μικροϋλικά, πάλι για τις τρέχουσες κατασκευές (όπως ένα ακόμα RF probe με την OA91!)
Ο μεγάλος, περιείχε το νέο μου παιχνίδι!
Τις πλακέτες και μερικά βασικά εξαρτήματα για τον νέο πομποδέκτη, τον οποίο θα κατασκευάσω και θα σας παρουσιάσω, Minimalist SSB Transceiver 400 ή MST400!
Βγαίνει και σε μοντέλο MST800 για τα 80m!

Για την ώρα βλέπω ότι βλέπετε κι εσείς!
Άυριο το απόγευμα θα τον ψάξω καλύτερα και με προσοχή και θα κάνω έναν κατάλογο με ότι μου λείπει από αντιστάσεις και πυκνωτές και ότι άλλο θα χρειαστεί για την ολοκλήρωση της κατασκευής.

Το κόστος του MST400/800 συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής είναι 80AUD, μεταφραζόμενα σε 61GBP.
Θεωρώ ότι 80Ευρώ θα είναι το συνολικό κόστος γι αποστολή στην Ελλάδα.

Μείνετε συντονισμένοι, ακολουθεί κατασκευαστικός καύσωνας!
(σαν να μην σας έφτανε ο πραγματικός!!!)

update
μιά πρώτη "γεύση"!

2 comments:

  1. an h 1 banta exei 80 €
    epi 6 bantes =480
    kai den perneis me
    500 € ena 2cond hand
    as pume yaesu 857
    exei kai ta vu kiolas
    panakrivo einai to kit file

    ReplyDelete
  2. 'Οχι μόνο πανάκριβο όπως λες και και λειψό σε ισχύ αφού η ιχύσ εξόδου και στις 6 μπάντες θα είναι 4W σε σύγκριση του FT-857 η οποία είναι 100W.

    Η απόλαυση όμως της μετατροπής μιάς χούφτας εξαρτημάτων σε ολοκληρωμένο πομποδέκτη με την δική μας και μόνο δεξιότητα, δεν κοστολογείται.

    Την ίδια ικανοποίηση και ευχαρίστηση την οποία ένοιωσα την πρώτη φορά που έκανα κατασκευή(έναν κρυσταλλικό δέκτη χωρίς μπαταρίες) την ίδια ένιωσα 35 χρόνια μετά με την πρώτη επαφή με αυτόν εδώ τον πομποδέκτη!
    Συμπεριλαμβανομένων όλων των ενδιάμεσων κατασκευών!

    Το έχουν αγοράσει ήδη Έλληνες συνάδελφοι. Πιστεύω ότι τα μέτρησαν τα υπέρ και τα κατά του σκεπτικού σου και αποφάσισαν τα "κακά"!
    Τους εύχομαι Καλή Διασκέδαση!

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!