.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 10 August 2012

Καλό καλοκαίρι!




Χαίρετε!

Ευχές για υγεία και... δροσιά σε όλους!
Μετά από ένα τρίμηνο συνεχούς βροχής, στεγνώνουμε τα βρεγμένα μέχρι να τα ξαναμουσκέψουμε!
Με ρώτησε την Δευτέρα ένας πελάτης για τον καιρό έξω και του απάντησα, "δροσερός με ήλιο".
Summer-days before Christmas / Καλοκαιρινές μέρες πριν τα Χριστούγεννα μου απάντησε, εννοώντας φυσικά ότι το κρύο και η βροχή θα επιστρέψουν σύντομα.

Επί του προκειμένου και επί των δικών μας τώρα, αναμένονται κατασκευές οπότε stay tuned!!!
Μέχρι να ζεσταθεί το κάρβουνο, απολαύστε Πομπούς, Δέκτες και Πομποδέκτες από το μουσείο του συναδέλφου G4BXD!
mk214txr107

Τον Π/Δ Compak 8 τον έχω πρώτο, γιατί σήμερα μου έδωσαν το μάνουαλ και το σχέδιό του!
Τι καλά να μου έδιναν και τον ίδιο μαζί!!!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!