.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday, 15 November 2010

The Dawn of Amateur Radio in the U.K. and Greece: a personal view by Norman F. Joly

Η αυγή του Ραδιοερασιτεχνισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ελλάδα: η προσωπική ματιά του Norman F. Joly G3FNJ.
The Dawn of Amateur Radio in the U.K. and Greece


Το βιβλίο, στα Αγγλικά, του Άγγλου Ραδιοερασιτέχνη και αμφιλεγόμενου φιλέλληνα Norman F. Joly G3FNJ.
Το αναρτώ όπως το βρήκα εδώ και επιφυλάσσομαι να το διαβάσω εν ευθέτω χρόνο και να σχηματίσω την δική μου γνώμη.
Δεν είμαι σε θέση να κρίνω τον φιλελληνισμό του αλλά, όσα χρόνια έχω πάρε-δώσε με την Αγγλία και όσο είμαι εδώ, δεν έχω συναντήσει Άγγλο που να μην είναι "Άγγλος"! (και προς τιμή τους βέβαια)

υ.γ από που ξεκίνησα την αναζήτηση και που κατέληξα! Μέγας ει Κύριε και θαυμαστό το διαδίκτυο!!!