.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 26 December 2012

MFJ-948 Tee match!


Επανασύνδεσα το παλιό και πιστό MFJ-948 Tee tuner για να σας δείξω και αποδείξω πόσο σημαντικό είναι το πηνίο να απέχει το περισσότερο δυνατόν από μεταλλικές επιφάνειες.
Το συντονιστικό αυτό το αγόρασα το 2004 κατά το πρώτο December Hog Day του Martin Lynch & sons. Παρείχε την αυλή του για ένα mini-hamfest και είχαμε πιάσει στασίδι με τον G8DWF από το πρωί πουλώντας RubidiumStandards. Μετά το ξεπούλημα είχα κάνει την βόλτα μου μέσα στο μαγαζί και τα χρήματα τα οποία είχα μαζί μου, μου έφταναν για να αγοράσω τον συζεύκτη 117 Λίρες με την έκπτωση!
Πράγμα για το οποίο δεν το έχω μετανοιώσει ακόμα έχοντας κάνει το συντονιστικό αυτό σημείο αναφοράς για όσα άλλα έχουν περάσει από τα χέρια μου. Ιδιοκατασκευασμένα ή μη.
Η πρώτη φωτογραφία θέτει τα στάνταρ της παρουσίασης.

Ο Π/Δ είναι το επίσης “αρχαίο” Ten-Tec OMNI V στην συχνότητα 1.889MHz και η ισχύς εξόδου ικανή να διεγείρει το όργανο, 11Watt!
Η ισχύς καταναλώνεται στο δικής μου κατασκευής βωβό φορτίο!
Η θέση των μεταβλητών πυκνωτών δεν έχει να κάνει με την μηδενική ένδειξη στασίμων και ανακλώμενης ισχύος.

Στην δεύτερη φωτογραφία ή θέση του επιλογού διακόπτη είναι στο tuned-bal.line, η κεραία είναι η εκτεταμένη διπλή Ζέπελιν(extended double Zeppelin EDZ)και οι μεταβλητοί στην θέση όπου υπάρχει μία πάρα πολύ μικρή ένδειξη στασίμων/ανακλώμενης ισχύος ενώ η εκπεμπόμενη ισχύς είναι ακόμα 11W.

Χωρίς να αλλάξει τίποτα δείτε πως μεταβάλλεται η ένδειξη στασίμων/ ανακλώμενης ισχύος όταν τοποθετώ το καπάκι του συντονιστικού απάνω στο σώμα και επίσης προσέξτε ότι στην τέταρτη φωτογραφία όταν το καπάκι είναι κανονικά στην θέση του, η ένδειξη στασίμων/ ανακλώμενης ισχύος είναι παράδοξα κατά τι λιγότερη!
Απόσταση λοιπόν!
Όση περισσότερη μπορείτε, τόσο λιγότεροι θα είναι οι επηρεασμοί και οι δυσκολίες στον συντονισμό!
73!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!