.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 17 July 2008

Τα db δεν είναι στραγάλια συνέχεια μέρος 2ο



Δεν το χαίρομαι γιατί είχα δίκιο έναντι των απόψεων του φίλου αλλά, το χαίρομαι γιατί όταν τους πήρε τηλέφωνο και ζήτησε κάποια έκπτωση, η κυρία του Άγγλου συναδέλφου με ένα ύφος και ένα τουπέ του το αρνήθηκε κατηγορηματικά διότι αυτοί κατασκευάζουν «κεραίες ποιότητος»!

Αν δώσω 279 Λίρες ήτοι 330 Ευρώ για να πάρω μια «κεραία ποιότητος» με κέρδος το μισό από ένα φτωχό διπολάκι θα πρέπει να είμαι, πως είναι το αντίθετο του κύριος στη Νεοελληνική?
Άει, γεια σου! Αυτό πρέπει να είμαι!

Οι Άγγλοι είναι τυπικοί και ειδικά αυτοί που γράφουν στο RADCOM δύσκολα να «θάψουν» ένα προϊόν. Θα το φέρουν από δω, θα το πουν με έναν άλλο τρόπο, θα το σερβίρουν με κάποια διακριτικότητα!
Για να ξεμπροστιάσει έτσι την κεραία αυτή ο Dodd, κάτι πρέπει να έγινε. Να έφτασε ίσως ο κόμπος στο χτένι με την ασυδοσία των κατασκευαστών και τις εξωφρενικές παρουσιάσεις που κάνουν! Που να ξέρει κανείς?
Θα ήμαστε σε επαφή για ότι νεώτερο!
ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ! ΤΑ db ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ, ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΜΕΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΝ ΤΟΝΝΟ!

Υ.Γ. Έκοψα την ανάρτηση σε δύο μέρη για να δείτε (και να θαυμάσετε ίσως) την W8JK. Την COBWEB θα την βρείτε είτε στον ιστότοπό της ή στο Yahoo.

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!