.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday, 1 July 2008

Το e-mail της χρονιάς

Γειά σου Τάκη...
Με λένε Γιώργο και έχω αρχίσει να ασχολούμαι
πρόσφατα, με αυτό που εσύ ασχολείσαι πάρα πολλά
χρόνια. Ραδιοτηλεπικοινωνίες κ.τ.λ.
Σε είδα στο περιοδικό να γράφεις και μόλις είδα τη
φωτογραφία σου έμεινα ρε φίλε...

Εσύ δεν είσαι που είχες μαγαζί στην πλατεία Αγίου
Βασιλείου στην Κύπρου ?? Είχα αγοράσει από σένα ρε
φίλε ενα CB President 2000 (αν δεν κάνω λάθος το
μοντέλο) πριν 15 - 20 χρόνια!!! με συγχωρείς δεν
θυμάμαι ακριβώς πότε. Φοβερή εμπειρεία τότε το CB για
μένα οπότε καταλαβαίνεις μόλις σε είδα στο περιοδικό
είπα : "..." (σ.σ. αυτό δεν σας αφορά!)

Τέλος πάντων εγώ πρόσφατα ξεκίνησα, πήρα ένα scanner
Icom IC-R20 (150kHz έως 3304.999MHz σε διαμορφώσεις
SSB, CW, AM, FM και WFM)και μια AOR SA-7000 WideBand
κεραία, 30kHz - 2GHz.

Γιατί πήρα scanner? Αρχάριος με πομποδέκτη μου
φαίνεται πιο βαρύ... ας μάθουμε τις συχνότητες
πρώτα... ψάχνω για πληροφορίες στο Internet σαν
τρελλός, οτιδήποτε έχει σχέση με συχνότητες !!! πολύ
κόλλημα ρε Τάκη, έφαγα φλας μεγάλο.

ΟΚ να μην σε κουράζω άλλο, σέβομαι τον χρόνο σου

Φιλικά Γιώργος Κοντογιάννης
Τρίπολη

(αν είσαι Τρίπολη κερνάω καφέ, φαγητό, ότι γουστάρεις)

Αυτό το χαρακτηρίζω το e-mail της χρονιάς! Μετά από όλο το βρισίδι που έχω ακούσει από τον αέρα και μή, αυτό το μύνημα είναι βάλσαμο σε πονεμένα αυτιά!
Προσέξτε πάλι λογική.
Αγόράζω ένα scaner, έναν δέκτη τέλως πάντων, για να ακούσω, να καταλάβω, να νοιώσω και μετά θα αγοράσω τον πομποδέκτη!
Σε αντίθεση με κάποιους ξερόλες, σαν κι αυτούς που κυκλοφορούνε δίπλα μας και τους ακούμε κάθε μέρα να συμβουλεύουν κιόλας, οι οποίοι βουτάνε το μικρόφωνο και το βάζουν στο στόμα τους σαν την Linda Lovelace!!!
Μπορεί να αποδειχθεί τελικά (και να μου συγχωρίσετε τον χαρακτηρισμό, απλά πέρνω το ένα άκρο) ανεπίδεκτος μαθήσεως! Δεν θα είναι φαφλατάς όμως και ξερόλας σαν κάποιους καπεταναίους-μαέστρους οι οποίοι φτίαχνουν κατευθυνόμενες με 128 πριτσίνια αλλά δεν ξέρουν στις πόσες μοίρες γωνία είναι η μισή ισχύ ( -3bd) της κεραίας τους!
Ή σαν κάποιους άλλους οι οποίοι θεωρούν ότι το Band plan είναι μια ακόμα άγνωστη λέξη και η εφαρμογή της έχει να κάνει με τους κουτόφραγκους!

Κάποιοι ακούγοντας για CB βγάζουν σπυριά, σε μια απέλπιδα προσπάθεια ν' απεμπολήσουν το παρελθον τους.
Ένας CBer λοιπόν, ένας ακροατής, σας έβαλε τα γυαλιά Ραδιοερασιτέχνες του γλυκού νερού!!!
Καλοχώνευτο!