.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday, 20 June 2014

Κάθαρσις!

Η κάθαρσις του Ελληνικού Ραδιοερασιτεχνισμού ξεκίνησε!
Από εμένα φυσικά!!!

Ενώ ο Περρωτής* μου έδωσε να συμπληρώσω την αίτηση συμμετοχής στο Ham-οπάζαρο, ο Βανικιώτης* την πέρασε στον Υπολογιστή και η Δαρκαδάκη* εκτύπωσε την απόδειξη για να την ανταλλάξει με τα 50 μου Ευρώ, οι ίδιοι, σε λιγότερο από 10 λεπτά συνήλθαν σε ολομέλεια του ΔΣ και είχαν αποφάσισαν την αποπομπή μου από το Ham-οπάζαρο όχι μόνο σαν εκθέτη αλλά και ως απλό επισκέπτη.
Δεν τους πείραξε η παράνομη αλλαγή συχνότητας του ψηφιακού επαναληπτική του Αετού από τον Δαρκαδάκη* το 1995(γιατί ζάλιζα τις πόρτες του SV8RV).
Δεν τους πειράζει που ο προτρέπων του σεβασμού του band plan, Σταματόπουλος* την Κυριακή το πρωί, κάνει ηθελημένες παρεμβολές το ίδιο απόγευμα στην συχνότητα του 14.285MHz.
Δεν τους πειράζει η “προπονητική ομάδα” του Δέδε* όταν ηθελημένα και εν γνώση των παρεμβάλουν τους SOTA ή όποιον άλλο ραδιοερασιτεχνικό σταθμό κάνει το λάθος να τους εμποδίσει στην “προπόνησή” τους.
Δεν σας πειράζει ο Κρομμύδας* ο οποίος όταν δεν συν-παρεμβάλει με τον Δέδε*, με απειλεί από τον αέρα ότι θα έρθει στο Ham-οπάζαρο να “μου τα πει ένα χεράκι”.
Δεν τους πειράζουν όλοι αυτοί οι οποίοι ασελγούν επάνω στο ηδυπάρεργο του Ραδιοερασιτεχνισμού αλλ' αντιθέτως τους κάνουν σαλόνι, ως παράδειγμα προς μίμηση, στο περιοδικό SVνέα.
Δεν τους πείραζε η ζεύξη(link) της νέας κι επίσημης σελίδας της ΕΕΡ με εξωραδιοερασιτεχνικό χώρο(site) κακοσχεδιασμένων, πειρατικών ως επί το πλείστον, πομπών, δεκτών κι ενισχυτών.
Δεν τους πειράζει η κατάφωρη και παράνομη ίσως παραβίαση του καταστατικού της ΕΕΡ το οποίο αναφέρει ρητά ότι δια την ψηφοφορία και στην γενική συνέλευση είναι απαραίτητη η επίδειξη πρόσφατης ταυτότητας ραδιοερασιτέχνη, ο Δέδες* έδειχνε την ραδιοερασιτεχνική του ταυτότητα την στιγμή που ο ίδιος ο Δαρκαδάκης* μέσα από το editorial των Svνέων παραδεχόταν ότι του είχε αφαιρεθεί!
Δεν τους πειράζουν τα τραγούδια στο 7.185MHz και 7.195MHz.
Δεν τους πειράζουν οι επαφές των Σχολείων με τον Διαστημικό Σταθμό να γίνονται μέσω Ιταλίας και ως άλλοι κοινοί ραδιομαλαγάνες να εξαπατούν τους μικρούς μαθητές, τους Δασκάλους των και όποιον άλλον.
Δεν τους πειράζει που έγιναν γι' αυτές τις ραδιομαλαγανιές ρεζίλια των σκυλιών στα ιστολόγια και στα φόρα.
Δεν τους πειράζει που στην υπόθεση του Γερμανού ραδιοερασιτέχνη στην Κω, ο οποίος κατηγορείτο ως κατάσκοπος, ο Δαρκαδάκης* έστελνε δεξιά κι αριστερά το ίδιο κείμενο συμπαράστασης όπου ως πρόεδρος της Ε.Ε.Ρ. ζητούσε την ποινική δίωξη του Αστυνομικού αλλά και με θράσος χιλίων πιθήκων την δίωξη του ίδιου του Εισαγγελέα ως υπεύθυνων για την σύλληψη και ταλαιπωρία του Γερμανού.
ΟΧΙ!
Αυτά και άλλα τόσα δεν τους ενοχλούν.
Τους ενοχλούν οι αποκαλύψεις μου και οι ροχάλες στα μούτρα του γνωστού και μη εξαιρετέου Ορφανού*μαζί και των σούργελων του SY1P.

Λοιπόν επειδή εγώ δεν έχω κάνει κάτι για να ντρέπομαι, θα έρθω αύριο ως επισκέπτης στο παζάρι και για να πάρω στο χέρι τα λεφτά μου. Στο χέρι τα δεχτήκατε με χαμόγελο, στο χέρι θα μου τα δώσετε. Το χαμόγελο, αυτήν την φορά, είναι προαιρετικό!
Όταν γράφετε, και τονίζετε, ελεύθερη είσοδος στην αφίσα σας, εγώ το εκλαμβάνω ως προσωπική πρόσκληση. 'Άλλως, του χρόνου πιά, να γράψετε ελεύθερη είσοδος για ΟΛΟΥΣ ΠΛΗΝ ΤΟΥ SV3AUW κι εγώ δεν θα περάσω ούτε απ' έξω.

Για τους όποιους ενδιαφερόμενους, συνεχίζουν να ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ το MFJ 989C στην συζητήσιμη τιμή των 299.99 Ευρώ, τρία FT-290R κι ένα FT-290Rii 160 Ευρώ έκαστο. Βρείτε με και θα τα βρούμε...


(*θεωρώ το ραδιοερασιτεχνικό χαρακτηριστικό, τίτλο τιμής, για να τον αποδώσω στους προαναφερθέντες)