.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 4 November 2016

Tx Factor 13


Bob gets to weigh up the latest offering of digital transceivers with Gary from ML&S.
We chat about the weather with two experts who always look on the bright side. Jim Bacon and Steve Nichols explain how we can work with the prevailing conditions to maximise our chances of good DX.
And Bob realises a boyhood dream by reliving the heady days of offshore radio on the UK’s high seas.


Ακούστε για τους νέους Ψηφιακούς Π/Δ από τον Garry της ML&S.
Ακούστε επίσης και μάθετε από δύο ειδικούς για το τι μπορείτε DXικά τώρα που η Διάδοση πέφτει.
Μαντεύει κάποιος το μοτορσιπάκι της φωτογραφίας; Ε;!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!