.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 14 September 2009

Ραδιοερασιτεχνική Συνάντηση, hamfest, Λαρισα '09








Άλλη μια Ραδιοερασιτεχνική συνάντηση, Ham-fest, στην Λάρισα ανήκει στην ιστορία!
Παρ’ όλες τις αρχικά διαφαινόμενες δυσκολίες αφού ταυτόχρονα γινόταν και η Συνάντηση της Θεσσαλονίκης, όλα πήγαν καλά.
Επισκέπτες δεν ήταν τόσοι όσους θυμάμαι από τις προηγούμενες συναντήσεις, αλλά τουλάχιστον ήταν γνωστοί και «γνωστοί»!
Κάτι λίγο ο καιρός, κάτι περισσότερο η «κρίση», οι αγορές και οι δοσοληψίες δεν ήταν αυτές των προηγούμενων χρόνων.
Εξαιρώντας το οικονομικό κομμάτι και τα έξοδα, η φιλοξενία του συλλόγου ήταν αξιοθαύμαστη. Παρ’ όλο το τρέξιμό τους τις προηγούμενες ημέρες, την Κυριακή το πρωί ευρίσκονταν από πολύ νωρίς στον χώρο και μας υποδέχονταν με μια ζεστή καλημέρα.
Να σκεφτείτε ότι εγώ έφτασα στο σημείο στις 06:30 και ήδη είχαν αρχίσει να μοντάρουν τραπέζια και να τα έχουν έτοιμα για τους εκθέτες. Άξιοι και πάντα τέτοια παιδιά!
Από ευτυχή σύμπτωση δίπλα μου ήταν ο SV1RK ο Μιχάλης Κριδεράς. Ο Μιχάλης με είχε εισαγάγει στον κόσμο του Packet το 1993 και είχε ξεκινήσει έτσι άθελά του τις επικές διαμάχες μου με την ΕΕΡ του τότε!
Ακόμα έχω το modem του και τις ιδιόχειρες σημειώσεις του με οδηγίες για το σετάρισμα!
Κατάφερα επίσης να γνωρίσω και την SV2FTA. Μετά από πολλές ανταλλαγές e-mails και κάποιων QSO στο παρελθόν, καταφέραμε να έχουμε και ένα eyeballQSO!!!
Μια μικρή, μικρή παράκληση για τους διοργανωτές.
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!! Hi! Hi! Hi!
Πολλά 73 και του χρόνου!

Υ.γ. στην τελευταία φωτογραφία είναι μια ανώνυμη σκυλίτσα η οποία μας κράτησε συντροφιά σε όλη την διάρκεια της συνάντησης και η οποία με ευχαρίστησε με τον δικό της ιδιαίτερο τρόπο όταν της ξέστριψα και λασκάρισα λίγο το κολάρο! Αν μεγεθύνετε την φωτογραφία θα καταλάβετε.


No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!