.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 27 February 2016

Tx factor- Episode 10


It's out of this world - well, almost!

Mike Marsh returns to his old school in Ottery Saint Mary, Devon to learn how science lessons have changed since he was a lad.

Bob keeps his feet firmly on the ground at his native Cornwall to see why the letter 'K' has been making its presence felt. While he's there, he visits Goonhilly Earth Station to meet Arthur, the satellite dish that made history in the early 1960s and its modern-day equivalent.

Steve Venner G0TAN shows us the ins and outs of the Yeasu FT-991 all-band transceiver.

And the folks at TX Factor make a plea for help.




Ένα ακόμα επεισόδιο, το 10ο,  της σειράς Tx factor.
Παρουσίαση του καινούργιου Yaesu FT-991.
Καλή θέαση!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!