.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 16 December 2013

5ο Χειμερινό Hamfest-Bazaar




Κατάφερα να λάβω μέρος στην 5η κατά σειρά Ραδιοσυγκέντρωση του Σ.Ρ.Ε.
Λόγω της εγγύτητας της Ραδιοσυγκέντρωσης με τις εορτές των Χριστουγέννων, τα προηγούμενα χρόνια ή θα ήμουν έτοιμος για να έλθω για Χριστούγεννα στην Ελλάδα ή δεν είχα άδεια για να έλθω!
Παλιννοστήσας εφέτος όμως, δεν είχα καμία... δικαιολογία!
Κρύο λόγω εποχής και υγρασία λόγω Αμαρουσίου, αλλά, η εκδήλωση ήταν άκαπνη!
Ευτυχώς και μπράβο!
Δεν έχω μέτρο σύγκρισης σε σχέση με άλλες χρονιές αλλά ο χώρος για αρκετή ώρα ήταν γεμάτος από επισκέπτες.
Επίσης δεν έχω μέτρο σύγκρισης για την διοργάνωση του Σ.Ρ.Ε., καταλαβαίνω όμως ότι ο Θανάσης SV1NJΤ έτρεξε πολύ!

Σχεδόν όλοι οι επισκέπτες πέρασαν από το πάγκο μου και με αρκετούς είχαμε ενδιαφέρουσες συζητήσεις σχετικά με την εκπομπή χαμηλής ισχύος και τα χαρακτηριστικά των κεραιών και της ραδιοθεωρίας γενικότερα!
Αρκετά υλικά για κατασκευές Π/Δ βρήκαν τον δρόμο τους στους πάγκους κατασκευών των συναδέλφων και όσα περίσσεψαν θα κάνουν ντεμπούτο στο έτερο ιστολόγιο sv3auw-sales.blogospot.gr 
Ευχαριστώ παιδιά και ραντεβού τον Μάιο/Ιούνιο(?) στο Περιστέρι στην Ραδιοσυγκέντρωση της Ε.Ε.Ρ.

Καλές γιορτές με υγεία κι Ευτυχία!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!