.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 20 January 2012

Εναλλακτικός τρόπος κατασκευής και PCB κυκλωμάτων!


Πιστεύω ότι ένας αρκετά μεγάλος ανασταλτικός παράγοντας, έτσι ώστε να κατασκευάσουμε ή να αντιγράψουμε μιά ηλεκτρονική κατασκευή, είναι η ανυπαρξία πλακέτας με το τυπωμένο κύκλωμα.

Μαζί θα τα καταφέρουμε!
Δεν χρειάζεται η κατασκευή να είναι όμορφη, αρκεί να πληρεί τις παραμέτρους της και να λειτουργεί χωρίς προβλήματα.
Όπως δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε το συγκεκριμένο πατρόν του τυπωμένου.
Τον συγκεκριμένο τρόπο κατασκευής πλακετών τον είδα να τον περιγράφει ο Drew Diamond VK3XU στα βιβλία του Radio projects for the Amateur.
Μία μέγγενη χρειάζεστε για να κρατάει γερά την μήτρα με τις γωνίες, ένα μικρό πριόνι και φυσικά αρκετά κομμάτια πλακέτα!
Την μήτρα μαζί με ένα no name πριόνι τα αγόρασα από το ebay για 6 Λίρες. Ατυχώς η ευθεία κοπή της μήτρας, είχε απόκλιση πάνω από 5 μοίρες κι έτσι κάναμε μαζί Πρωτοχρονιά στο χωριό και ο κουνιάδος μου με τα πριόνια του και μοιρογνωμόνια του διόρθωσε λίγο τα πράγματα.
Η μήτρα μπορεί να οδηγήσει το πριόνι σε γωνία 450 (μοιρών) αλλά εγώ ακολουθώντας το βιβλίο χάραξα και ένα σετ στις 600. Στις πολλές φωτογραφίες μπορείτε να δείτε πως ακριβώς ξεκινά και πως τελειώνει ένα μικρό κομμάτι πλακέτας 3Χ3cm.
Αυτό, μέσα στο σαββατοκύριακο(ελπίζω), θα γίνει ένας μικρός ενισχυτής με το ολοκληρωμένο LM-386.

Όποιος θέλει περισσότερες φωτογραφίες ας στείλει e-mail.
Τέτοιον τρόπο κατασκευής έχει αναπτύξει ο PY2OHH.
Αξίζει να τον επισκευθήτε!

2 comments:

  1. Εγω δεν εχω αδερφή. Εχω αδερφό ανύπαντρο. Ο μπατζανάκης μου δε νομιζω να βοηθήσει αλλα και οι δύο μαζι το πεθερό τον κοβουμε με πριόνι. Πλακέτα δε βλεπω να φτιάχνω. Τι να κάνω? Κοιτα να δεις και πεταξα τοσα λεφτα και πηρα αλυσοπρίονο. Βλέπεις να γινεται κάτι?


    Γκιώνης

    ReplyDelete
  2. Τράβα σε βίντεο το κόψιμο με πριόνι του πεθερού και πούλα το στο Χόλυγουντ!
    Θα βγάλης τάλιρο και... κάγκελο!!!

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!