.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 21 January 2012

Ενισχυτής με το LM-386 σε εναλλακτική πλακέτα!


Το Σ/Κ της κατασκευής δεν μπορούσε να είναι Κυριακή!
Έχει “πάρτυ” το πρόγραμμα για το πρωί και συμμάζεμα για την Δευτέρα, το απόγευμα!
Έτσι λοιπόν, έφτιαξα τον ενισχυτή σήμερα.
Περισσότερο με παίδεψε η προσπάθεια να τον κάνω όμορφο και ευπαρουσίαστο για την φωτογράφηση, παρά η κατασκευή η ίδια!
Αν προσέξατε υπάρχει μια μικρή διαφοροποίηση της πλακέτας από αυτή της φωτογραφίας στην προηγούμενη ανάρτηση.
Της έκανα ακόμα 4 χαραγές στις τέσσερις γωνίες δημιουργώντας έτσι μερικά σημεία στηρίξεως ακόμα. Με τις 8 ήδη υπάρχουσες χαραγές μπορούσε να κατασκευαστεί ο ενισχυτής και να δουλέψει αυτόνομα. Αν όμως ενταχθεί σε μία μεγαλύτερη κατασκευή, όπως ένα DC ραδιόφωνο ή ένας απλός π/δ, αυτά τα μονωμένα σημεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν σημεία κόλλησης και στερέωσης των άλλων εξαρτημάτων!
Αυτά!
Καλή επιτυχία αν το προσπαθήσετε!

Η μια από τις τέσσερις χαραγές είναι διαφορετική. Οι τρεις έχουν γίνει με το πριονάκι το οποίο έχετε δει στις φωτογραφίες. Η τέταρτη έγινε με ένα πριονωτό μαχαίρι το οποίο δείχνει να κάνει λεπτές χαραγές.
Κάπου θα φανεί χρήσιμο!!!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!