.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Sunday 22 January 2012

2011 IARU HF World Championships


Ο επιμένων Ελλη-νικά έτσι όπως έλεγε και η διαφήμιση.
Έχοντας εμπειρία από το 2010IARU HF World Championships, φέτος (πέρσι ουσιαστικά) προσπάθησα για περισσότερους πολλαπλασιαστές και σταθμούς στα 80 και 160μέτρα.
Κατάφερα 31 σταθμούς στα 80μέτρα και 6 Ευρωπαϊκούς στα 160μέτρα.
Αυτοί οι 37 αυτοί σταθμοί συν τους υπόλοιπους 135 (και 172 σε σύνολο) στις άλλες συχνότητες μου έδωσαν φέτος 98 πολλαπλασιαστές και 38.024 πόντους δίνοντάς μου την 9η θέση από τις 981 συμμετοχές στην κατηγορία μου.
Στην συνολική βαθμολογία ήρθα 1.685ος σε συμμετοχή 3671 διαγωνιζομένων.
Ραδιοερασιτεχνικούς χαιρετισμούς και στον Έλληνα συνάδελφο SV1DJG ο οποίος μετείχε στην ίδια κατηγορία.
Ραντεβού για φέτος λοιπόν, Θεού θέλοντος και εργασίας επιτρέπουσας, χωρίς ελπίδες για κάτι καλύτερο αφού ισχύ και κεραία είναι τα δεδομένα και το μόνο εναλλακτικό το οποίο έχω, είναι να κάνω το κόντεστ και τις 24 ώρες!
Σιγά να μη!

3 comments:

  1. μπραβο Τακη!!!
    sv1jgw

    ReplyDelete
  2. Συγχαρητήρια Τάκη,

    ανταποδίδω τους χαιρετισμούς και σου εύχομαι φέτος να είσαι στην 5άδα!

    Η συμβουλή σου να πετάξω το δίπολο και να πάω σε Loop μου έδωσε το κουράγιο να δοκιμάσω το πρώτο μου contest! Φοβερή αίσθηση, παρ'όλη την δυσκολία της κατηγορίας!Ελπίζω και φέτος να μου επιτρέψουν οι συνθήκες να δοκιμάσω ξανά.

    72 & 73 Νίκος, SV1DJG

    ReplyDelete
  3. Νίκο καλημέρα κι ευχαριστώ για τις ευχές!
    Οι επόμενες χρονιές με τον Ηλιακό Κύκλο σε κορυφή, θα δώσουν ανατροπές!
    Αν μπορέσω κι εγώ να λάβω μέρος, δεν σου κρύβω ότι θα κινηθώ στα άκρα!
    10μέτρα και 160μέτρα!
    Τα 10μέτρα θα έχουν δυνατούς πολ/στες κι αν τα 160 έχουν θόρυβο, 7 - 21 - 28 μεγάκυκλα ανέβα-κατέβα!
    Και μεγάλη διάρκεια και αντοχή!!!
    Να τα πούμε μέχρι τότε για κινήσεις στρατηγικής!
    73 πολλά
    Τάκης

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!