.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday, 31 March 2011

Bal-Un λούπας κεραίας 1.2:1


Bal-Un λούπας κεραίας 1.2:1 ή αλλιώς "πιασ' τ' αυγό και κούρευτο!!! 

Δεν μας έφτανε ο “μαέστρος” και “προπονητής” των γιδοβοσκών του 14.285MHz, αποκτήσαμε και “πρόεδρο” του “κλαμπ των δρακούλων” και το “δράκουλα νετ” στο 3.770MHz!
Κουτσοί-σταβοί στον Άγιο Παντελεήμονα!
Όλα τα παιδικά κόμπλεξ και όλα τα αποτυχημένα “εγώ”, στην πλάτη του ραδιοερασιτεχνισμού, ξεπεζεύουν.
Κάτι “φινλανδοί”, κάτι “αμερικάνοι”, κάτι “γερμανοί' και λοιπές φυλές του ιζραήλ στα Ελληνικά βρίσκουν να πουν την σαχλαμάρα τους.
Ας πάει ο “φινλανδός” στην SRAL να της δηλώσει ότι έτσι γουστάρει να πατάει στο 14.285MHz.
Ας πάει ο “αμερικάνος” στο FCC να δηλώσει ότι περνάει σε QRT για να πάει να θαυμάσει κου....δοκόφτες στην παραλία.
Ας πάει ο “γερμανός” στην DARC να τους ζητήσει να του εκδώσουν νέο call-sign σαν “Πρόεδρος των Δρακούλων”.
Εκεί να τους δω, πόσο "ραδιοερασιτεχναράδες" είναι!
Αφήστε που δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα!
Έχω κάνει τις μύριες απέλπιδες προσπάθειες να τους πείσω ότι το 14.285MHz δεν είναι συχνότητα Ελληνικής ιδιοκτησίας και τώρα, μάλλιασε η γλώσσα μου ένα βράδυ να προσπαθώ να πείσω τον “πρόεδρο” ότι μια δίπολη κεραία έχει σύνθετη αντίσταση 75Ωμ.
-Δεν ξέρεις τι λες! Εγώ πήγα σχολείο και τα έμαθα! Με ένα φίλο μου μετρήσαμε με spectrum analyser(?) την αντίσταση στο δίπολό μου και την βρήκαμε 110Ωμ.
-Κάνε, να του λέω, μια αναζήτηση στο google είτε στα Ελληνικά είτε στα Γερμανικά για αντίσταση διπόλου να δεις, τίποτα αυτός.
-Εσύ δεν ξέρεις και αυτά που μου λες δεν μας τα έμαθαν στην σχολή. Αν ήταν όπως το λες θα μας το είχαν μάθει!
Εγώ λοιπόν, το ARRL Antenna book, ο Les Moxon G6XN, ο Doug DeMaw W1FB, ο Roy Lewallen W7EL κατασκευαστής του eznec ο Walt Maxwell W2DU ο balun guru, και όσοι άλλοι, ων ουκ έστι αριθμός, είμαστε λάθος και σωστός είναι ο “πρόεδρος”!
Το κερασάκι στην τούρτα ήταν πρίν λίγες ώρες όταν ζητούσε από τον SV2LZU να προσανατολίσει την οριζόντια loop κεραία του!!!
Χώρια δε ότι μετά από (μπακαλίστικο) συλλογισμό του σύστησε να βάλει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ μεταξύ του 75Ωμ RG καλωδίου και της λούπας, ένα bal-un (αφού το 1:1 δεν του καθόταν καλά) 1.2:1. Η δε λούπα σαν κεραία, είναι κεραία πόλεως. Προφανώς στην ύπαιθρο έχει αλλεργία στο γρασίδι!
Έλα τώρα να δω τον SV2LZU να ψάχνει να βρει bal-un λούπας(!) με σχέση 1.2:1.
Δεν θα με ένοιαζε πολύ, όσο ο καθένας κράταγε την γνώμη του και τις σαχλαμάρες του για τον εαυτό του.
Όταν όμως τις λέει με τουπέ στον αέρα και μαθαίνει λάθος τους συναδέλφους, θα με έχει απέναντί του.
Έκανε η μύγα κ*λο κι έ*εσε τον κόσμο όλο, λένε στο χωριό μου.
Πήραμε ένα πτυχίο ραδιοερασιτέχνη και βαλθήκαμε με σαχλαμάρες ν' αλλάξουμε τους Νόμους της Φυσικής!
Άντε...