.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Sunday 5 December 2010

ML&S Open Day


Open Day εχθές 04/12/2010 στο κατάστημα Martin Lynch & Sons.
Όχι έτσι όπως την ξέρετε αλλά, με γουρούνι (αρσενικό ευνουχισμένο και έως 12 μηνών!)ψητό και με άφθονα στρογγυλά ψωμάκια με μπέϊκον(bacon rolls) και μεγάλους βραστήρες με τσάι και καφέ!
Παρόντες όλα ή τουλάχιστον τα περισσότερα ραδιοερασιτεχνικά "ονόματα".
Η Yaesu, η Kenwood, το περιοδικό Practical Wireless το οποίο τα πηγαίνει μιά χαρά με την RSGB η οποία ήταν κι αυτή εκεί, η BHI για να αναφέρω μερικά από τα "ονόματα".
Υπήρχαν τραπέζια μέσα και έξω για όσους ήθελαν να πουλήσουν την πραμάτεια τους και πάρα πολύς κόσμος. 
Το χιόνι είχε λιώσει κι έτσι συντηρητικά υπολογίζω τους επισκέπτες περισσότερους από 300.
Χαμός έγινε με το FTDX 5000 και όλη την σειρά!
Όλος ο κόσμος από πάνω για να δει ένα ακόμα ακριβό Ιαπωνέζικο μαυροκούτι!
(τάχα μου ότι εγώ είμαι υπεράνω και αν μου το έκαναν δώρο, δεν θα το έβαζα υπό μάλης και θα έτρεχα τα 32 μίλια μέχρι το σπίτι!!!
Καλά περάσαμε, είπα και δυό κουβέντες με τον Martin ο οποίος με θυμάται από το πρώτο Open day το 2004 όπου μαζί με τον Nick G8DWF είχαμε ένα τραπέζι και πωλούσαμε Rubidium Standard reference Oscillators.
Άλλες εποχές!
Καλό απόγευμα από ένα ηλιόλουστο αλλά και κρύο Λονδίνο! 

10 comments:

  1. Αν πω ότι δεν ζήλεψα την επίσκεψη σου θα είναι ψέμμα.
    Σε ζήλεψα ακόμη και για την αναφορά σου ότι, το PW τα πηγαίνει μια χαρά RSGB. Εκεί φαίνεται είναι ευρώπη, ενώ εδώ...
    Το 5000 είναι ένα πολύ ακριβό κουτί σύμφωνοι. Μετά των ανταγωνισμό των sdr οι εταιρίες ίσως οδηγήθηκαν να ρίξουν στην αγορά μηχανήματα με παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά με το... αζημίωτο.
    Σ εκείνο που συμφωνούμε ακόμη περισσότερο είναι ότι και εγώ θα έτρεχα 32μίλια με το 5000 υπό μάλης!
    6146

    ReplyDelete
  2. Λένε ότι δεν χωράνε δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη!
    Να δεις πως χωράνε δύο YAESU!!!
    (δεν είμαι καθόλου πλεονέκτης!!!!!!!)

    ReplyDelete
  3. αν τα χαρίζουν, γιατί να μην προτιμήσω δύο 9000ΜΡ;

    (μου θυμίζω έναν τύπο με τον οποίο χαζεύαμε ένα χωματερό βρωμόγκαζο και με ρωτάει, γιατι να μην προτιμήσω ένα FZR1000;)

    Πρέπει να πάψω να σε χαζεύω, γιατί έχω αρχίσει και χαζέυω και την YAESU και δεν έχω ούτε λεφτά ούτε άδεια... (αλλά αυτοδικαιολογούμαι προβλέποντας την κατάρρευση του συστήματος και την ανάγκη για ...πειρατικές επικοινωνίες -- θεέ μου τι λέω..)

    ReplyDelete
  4. Ναι, πάρτα να γίνεις ο καλύτερος πελάτης των ΑΠΕ με την κατανάλωση που κάνουν!!!
    Τι σου είπα ;-)
    Γιατί δεν αρκείσαι στις διαφημίσεις της καθε EDF-energy?!?!

    Υπάρχουν προγράμματα προσομοίωσης δέκτη σε υπολογιστή, να χαζεύεις!
    Άσε που μου θυμίζεις το '84-'85 που ανταλλάσσαμε προγραμματάκια για SPECTRUM ZX81 και AMSTRAD 128 μέσα από πομπουδάκια FM, λήψη με απλό ραδιόφωνο και εγγραφή σε μονοφωνικό PHILIPS εκδρομικό!!!

    ReplyDelete
  5. Τάκη, κράτησες κανα rubidium reference oscillator για μένα;;;

    εχει γίνει σημαντική η ακρίβεια στα τελευταία (λέγε με GHz) πειράματα...

    απο το να ανάψει μεχρι να ζεσταθεί εχει φύγει απο την ssb passband σε Δt....

    ReplyDelete
  6. http://www.websdr.org/

    Δια τον Αρχαιοπτέρυγο....

    ReplyDelete
  7. ο Amstrad με το κασετόφωνο ηταν ο 464 και ο σχωρεμένος ο πατέρας μου μου ειχε πάρει ενα philips εκδρομικό (5000δρχ) τότε....

    αχ. τι μου θύμησες...

    ReplyDelete
  8. Τον ZX81, τον έχω ακόμα με το κασσετόφωνο και πολλές κασσέτες με προγράμματα καθώς και τα προγράμματα του G1FTU για RTTY και CW "...διαμόρφωση..."!!!
    Μέχρι και το printer interface έχω και τον πρίντερ μαζί!
    Άλλα χρόνια!!!

    ReplyDelete
  9. Α! ρε πουρόπετρες!!!
    Πρίν από καιρό (αν θυμάμαι καλά μάλλον κατά την μετακόμιση στο νέο QTH )ανακάλυψα κάτι κασσέτες με προγράμματα για SPECTRUM ZX81!!
    Τρελλάθηκα!!Έψαχνα κασσετόφωνο, αλλα που!!!
    Η πλάκα είναι που με ρώταγε ο γιός μου "τι τραγούδια θές? άστα! θα στα κατεβάσω απο το internet!!!"
    Αχχχχχχ!!!!
    73 de SV2LLJ

    ReplyDelete
  10. Γιάννη μου, ατυχώς τα νέα παιδιά δεν ξέρουν κάτι λιγότερο από mp3.
    Κι όμως από "εκεί και τότε" ξεκινήσαμε αρκετοί από εμάς!:-)))
    Την καλημέρα μου και τις ευχές μου.

    ReplyDelete