.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 5 February 2011

Racal TRA-921 / Racal TRA-931. "Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο!"









"...Για τις παλιές αγάπες μη μιλάς 

στα πιο μεγάλα θέλω κάνουν πίσω 
δεν άντεξαν μαζί και χάθηκαν μακριά 
κρύφτηκαν στις σπηλιές χαμένων παραδείσων..." 


Οι καρδιοκλέφτες πομποδέκτες της στρατιωτικής μας νιότης!
Πωλούνται στο ebay Racal TRA-921 Racal TRA-931
Ξεπερασμένοι κατά πολύ από την τεχνολογία και τα Ιαπωνέζικα μαυροκούτια, πάντα θα έχουν μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μας.
Τουλάχιστον στην δική μου!
ΔΕΚ ΔΒ 83Ε ΤΑΜ

2 comments:

  1. Τα εχω δει και εγω ειναι κανενα μηνα τωρα που ανεβάζουν ρακαλάκια επάνω.Ομως αν δεν κανω λάθος ζητάνε περιπου 650 ντολαρς και τα θεωρώ αρκετά. Για πες αν ξερεις πια ειναι μια καλή τιμή? Και κάτι ακόμα εχεις εσυ κανένα και να το δουλεύεις?
    Ελπίζω να εισαι καλα.

    Γκιώνης

    ReplyDelete
  2. Το 931 κοστίζει 999.99 Δολάρια!!!
    620 τόσες λίρες. Πολλά όβολα!
    Για την εποχή τους ήταν καλοβαλμένα και καλοφτιαγμένα.
    Τεχνολογικά έχουν ξεπεραστεί και κανένας Ρ/Ε έχοντας σώας τας φρένας του δεν θα έπεφτε με αλεξίπτωτο και με τους ασυρμάτους να κρέμονται από την ανάρτηση ούτε θα τους χρησιμοποιούσε για μαξιλάρι!
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ!!!

    Δεν μου "βρίσκεται" κάποιο Racal-άκι και εκτός αυτού είμαι σε διαδικασία κατασκευής του δικού μου πομποδέκτη!

    ReplyDelete