.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 8 February 2010

24ος Ηλιακός Κύκλος!


Δύο αντικρουόμενες ειδήσεις από το site του Southgate Amateur Radio Club (SARC). Το λάθος δεν είναι του Richard αλλά «εξωγήινο»!
Ο ήλιος αρχίζει να ξυπνά και να αρχίζει τον 24ο κύκλο του.
Σε άρθρο το οποίο δημοσιεύτηκε στους Times οι επιστήμονες εκφράζουν τον φόβο των ότι η Ηλιακή δραστηριότητα θα είναι τόσο έντονη ώστε να διαταράξει τις επικοινωνίες των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012!
Μια ανάλογη διαταραχή είχε συμβεί το 1989 στο Quebec, CANADA.
Η δεύτερη είδηση είναι ότι πραγματικά και μετά από μεγάλη αδράνεια ο Ήλιος ξυπνά. Αν και είχε φτάσει σε τόσο μεγάλη αδράνεια ώστε να έχουμε μεταξύ του 2008 και 2009,  250 «νεκρές» ημέρες (spotless days). Ένα «ρεκόρ» το οποίο είχε να σπάσει από το 1913!!!
Το γράφημα το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ και στο website του National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) / Space Weather Prediction Center, δείχνει ότι ο 11ετής Ηλιακός κύκλος αυτήν την φορά λίγο έλειψε να γίνει ΗΜΙΚΥΚΛΙΟ!
Πως αλλιώς να χαρακτηριστεί μια καθοδική και φθίνουσα πορεία από το 2001-02 μέχρι και το 2009-10. Κοντά 9 χρόνια!!!
Ευχάριστα λοιπόν τα νέα αφού πραγματικά ο Ήλιος ξεκίνησε και καλά θα κάνουμε να προετοιμαστούμε κι εμείς για τα προσωπικά επιτεύγματα και τις επαφές με την βοήθεια της ΔΙΑΔΟΣΗΣ.
Όσο για τους Άγγλους και δη τους δημοσιογράφους, καιρός τους είναι να πιούν λίγο από το δηλητήριο το οποίο έχυναν πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες της ΑΘΗΝΑΣ το 2004.
A sip of your own medicine old chaps!    

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!