.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 7 April 2009

AM Radio Kit



Έχω δύο AM Radio Kit σαν αυτά της φωτογραφίας και τα χαρίζω σε όποιον το αξίζει!

Αν ξέρετε κάποιο παιδί που ξεκινά τις κατασκευές ή κάποια εφορία προσκόπων ή όποιον άλλον, τα χαρίζω με έξοδα αποστολής δικά μου.

Ας αιτιολογήσουν γιατί το θέλουν και το Kit είναι δικό τους.

Προς Θεού δεν μιλώ για εξευτελισμό για ένα Kit των 10Ευρώ! Απλά για ένα έξυπνο μήνυμα!!!

Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, σε σύγκριση με το K3(!?!), αλλά την δουλειά του την κάνει με το παραπάνω. Εξάλλου όλοι(?) από κάτι τέτοιο ξεκινήσαμε!

5 comments:

  1. Είμαι πάλι ο ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΑΚΗΣ.
    Με ενδιαφέρει πολύ διότι θέλω να αρχίσω να κατασκευάζω πράγματα όπως και ο μπαμπάς μου.
    ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΑΓΚΗ, ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.

    ReplyDelete
  2. Μιλτιάδη, αν δεν το ζητήσει κανένας άλλος, το Πάσχα ή πολύ λίγο μετά, θα το έχεις!

    ReplyDelete
  3. το εχεις ακομα το κιτ γιατι το θελω σε παρακαλω

    ReplyDelete
  4. καλησπερα το κιτ το εχεις ακομα σε παρακαλω θα μου το χαρισεις φιλε

    ReplyDelete
  5. Άργησες μερικά χρόνια! Χε! χε!
    Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά, ένα παρόμοιο μπορώ να σου φέρω στα τέλη Νοεμβρίου με την άδεια που θα έχω τότε.
    Στείλε μου e-mail και όχι σχόλιο.

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!