.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 12 July 2016

Contest Mode!


As usual, I run the IARU HF Championship contest past weekend. I slept only 3 and a half hours, 00:30 UTC to 04:00 UTC and I manage a total 236 contacts! Interestingly the bands, all of them, were alive. Propagation do us the favour and the Sunspots were a good 56. I was using a logging program this year and things were running smoother and faster. I have already upload my contacts and all I have to do is to wait for almost a year for the results! My antennas are a EFHW wire and my work horse Create -730V having its legs extended by 17 metres of wire each side! 10 European contacts on 80m band but none on 160m.
Until next year then with a better setup!

Επαφές μπορεί να μην έκανα πολλές αλλά έμεινα συνεχώς στον διαγωνισμό εκτός από 3 και μισό ώρες ύπνο. υπήρχε πέρασμα σε όλες τις μπάντες παραδόξως αλλά υπήρχε και φοβερός ηλεκτρικός θόρυβος, Α=35. Μου λείπει μί α κάθετη κεραία την οποία έχω και θέλω να ανεβάσω αλλά, πόσα να κάνω μόνος μου;!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!