.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 31 May 2016

Home-brewing Mixer IC's. CA3028A


In the quest of the ultimate home-brew project I follow the idea and the schematic of fellow K.P.S. Kang to made myself an equivalent of a factory made Mixer IC!
I should have used 1/8W resistors other than the 1/4W I used in an effort to keep the foot print to a minimum. Never the less, there are no short circuits and the proof of working is to build a radio around it!
Thank you very much OM for the excellent idea!


Δεν υπάρχει έλλειψη σε Ολοκληρωμένα, ακόμα, αλλά καλό είναι, των φρονίμων τα παιδιά να είναι προετοιμασμένα! Βασισμένος στην ιδέα και το σχέδιο του K.P.S. Kang έφτιαξα την αντιστοιχία του CA3028A με διακριτά εξαρτήματα.
Το πόσο καλά δουλεύει θα το ανακαλύψω σύντομα όταν θα το εντάξω στον υπό κατασκευή QRP π/δ!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!