.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 7 January 2016

New year resolutions!


It is 2016 already and I feel that I have to place my goals and promises for the next 340 days to come!

I have lots of "winter projects" which I have to finish.
Namely, I have a couple of G3TSO radios with boards missing though I have them in stock, home-brewed.

I must write a couple of introductory articles for the newcomers and their antenna's.

Other antenna articles of general interest.

Publish some of my personal designs and notes on radio home-brewing.
Finish my study of antenna capacity bottom loading and present a couple of practical examples.

We'll see how well I succeed this time next year!



Έχει μπει ήδη το 2016 και θεωρώ ότι πρέπει να βάλω κάποιους στόχους για τις επόμενες 340 ημέρες!
Έχω πολλές " χειμωνιάτικες εργασίες " που πρέπει να τελειώσω .
Δηλαδή , έχω μερικούς G3TSO π/δ με πλακέτες που λείπουν. Τις έχω όμως κατασκευάσει άλλερς φορές.
Θα πρέπει να γράψω μερικά εισαγωγικά άρθρα για τους νεοεισερχόμενους στο χόμπι και τις κεραίες τους .
Θέλω να γράψω άλλα άρθρα κεραιών του γενικού ενδιαφέροντος .
Να δημοσιεύσω μερικά από τα προσωπικά μου σχέδια και σημειώσεις σχετικά με το ραδιοεξοπλισμό και τις ιδιοκατασκευές . Θα δούμε πόσο καλά θα μπορέσω να τα καταφέρω αυτή τη φορά!


No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!