.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 26 October 2009

QRP mini convention




Αυτή την χρονιά το αποφάσισα και το έκανα.
Μετά το δύο φορές πηγαινέλα στην Ελλάδα και διανύοντας 7.000plus χιλιόμετρα, τα 450 μίλια για να πάω και να επιστρέψω από το Rishworth και οι 8 ώρες συνολικής οδήγησης μου φαινόταν παιχνιδάκι!
Άλλαι αι βουλαί του Κυρίου και άλλαι του Μ1 αυτοκινητόδρομου!
Ατελείωτες ουρές αυτοκινήτων, κάμερες ταχύτητας με τσουχτερά πρόστιμα και ανώτατη ταχύτητα το σύρσιμο με 40μαο/60χλμ!!!
Ας μην δίπλωνα κοντέρ στον Μ62 και θα ήμουν ακόμα εκεί!
Διανυκτέρευση πάνω από μια κλασική Αγγλική παμπ με κόστος 45λίρες/50Ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του Αγγλικού πρωϊνού.
Τόσο κλασική η παμπ που το έτος ιδρύσεως ήταν το 1737.
Ομιχλώδες πρωινό και το πιάτο μπροστά μου γεμάτο με αχνιστά αυγά, μπέικον, φασόλια και ψητά μανιτάρια!!!
Ορεξάτος και χορτάτος έκανα τα 2 μίλια για το σχολείο του Rishworth το οποίο φιλοξενούσε την συνάντηση.
Μπαίνοντας μέσα στο κατακάθαρο χωρίς graffiti και λοιπές νεολαιίστικες μαϊμουδιές, αισθητή ήταν η έλλειψη του καπνού του τσιγάρου, του φαφλατισμού και των πειρατών!
Πειρατικό QRP. Το Ανέκδοτο!
Αντίθετα υπήρχε διάχυτη η συναδελφικότητα. Πολλοί έσπευσαν να μου μιλήσουν και να με καλωσορίσουν στην συνάντηση αφού φαινόμουν ότι είμαι ξένος και καινούργιος στην παρέα τους. Με τον G4APO δώσαμε ραντεβού στην Ερμού για να φάμε μηλόπιτα σ’ ένα καφέ! 
Ανανέωσα την συνδρομή μου, αγόρασα όλα τα τεύχη του SPRAT σε CD, αγόρασα και μερικά βιβλία και το κυριότερο είναι ότι πήρα την έγκριση (και την ευχή να πω?) του αιδεσιμότατου Rev.George Dobbs G3RJV να δημοσιεύω στο ιστολόγιο, άρθρα και κατασκευές από το περιοδικό του κλαμπ SPRAT
Έτσι χαρούμενος πέρασα με τους υπόλοιπους στο αμφιθέατρο του απέναντι κτηρίου για την παρουσίαση του PICAXE από τον Rex Harper/W1REX. Το site Rex και στο οποίο μπορείτε να βρείτε τα κιτ του, καθώς και υποστήριξη, είναι το www.qrpme.com
Πάμε απέναντι τώρα και προσοχή στο φλας της φωτογραφικής από το ψιλοβρόχι!
Υ.γ. αφού κατάφερα να βραχυκυκλώσω το φλας της φωτογραφικής, πάρτε μια υποφωτισμένη φωτογραφία με τον υποφαινόμενο και τον George/G3RJV
υ.γ.2 την δεύτερη ίδια φωτογραφία μου την έστειλε επεξεργασμένη ο SW1MNE και τον ευχαριστώ γι αυτό!

4 comments:

  1. Μοντελάκι είσαι ρε μπαγάσα!
    Ο G4APO δείχνει σαν πατέρας σου,
    να μην πω σαν παππούς σου!!!

    ReplyDelete
  2. Βρε συ!
    Με τα μυωπικά μου μάτια διαβάζεις?
    Αφού το γράφω καθαρά ότι στην φωτογραφία είναι ο υποφαινόμενος και ειλικρινά δικός σας και ο Rev. George Dobbs G3RJV.
    Μπα σε καλό σου!
    Βρε μήπως σε έστειλαν οι γιδοβοσκοί του 14.285 για προβοκάτσια?
    73

    ReplyDelete
  3. Ε ρε συ, γράψε λάθος. Το είχα επισημάνει και 'γω, αλλά ήταν πολύ αργά, είχα στείλει το σχόλιο...
    Στο 14,285 έχει γιδοβοσκούς; Δεν το ήξερα...

    ReplyDelete
  4. Εγώ γουστάρω SCOSRPIONS..

    Tnx Mister Takis.

    δε μπουμπις

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!