.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday, 31 January 2015

Ode to Joy or otherwise upgrading my Collins 30L-1



In view of the forthcoming permanent move to Kalamata, I have begun to restore or improve the radios that will be used in the shack. After the TS-830s next in line was the JEWEL of my collection. 
The Collins 30L-1 amplifier!
So far I have changed the boards of rectification and filtering circuits of high voltage with a K6HM HV diode filter board

I purchased it before many years to install it sometime. Well, this "sometime" came now! Using the electronics lab of my business partner (I stress, business!) Tolis SV1EDY, I've started doing it. A few nights ago, I installed the high voltage Board, since, as you can see in the pictures the old had visible problems. The stand-off pillars are hollow and the bolts are passing all the way to the underchassis. Notice the star washer at the lower right one!
I lit it, saw voltages and shine off. 

HV no load = 1920 VDC
HV load = 1830 VDC
Bias voltage no load = -170 VDC
Bias voltage load = -120 VDC
No bang! 
Last night I changed the pull-down resistance of the antenna relay and did some voltage measurements. Full report of the proceedings will be given at the end of the project. Until then I invite you to rejoice with me!

Εν όψη της επικείμενης μόνιμης μετακόμισής μου στην Καλαμάτα, έχω αρχίσει να αποκαθιστώ ή και να βελτιώνω τα μηχανήματα τα οποία θα χρησιμοποιηθούν στο shack. Μετά το TS-830s σειρά έχει το ΚΟΣΜΗΜΑ της συλλογής μου. 

Ο ενισχυτής Collins 30L-1!
Μέχρι στιγμής του έχω αλλάξει τις πλακέτες των κυκλωμάτων ανόρθωσης και φιλτραρίσματος της υψηλής τάσης με μία πλακέτα κατασκευής του K6HM. Την αγόρασα πρίν πολλά χρόνια για να την εγκαθιστούσα κάποια στιγμή. Ε, αυτή η "κάποια στιγμή" ήρθε τώρα. Χρησιμοποιώντας το εργαστήριο του εμπορικού συνεργάτη μου(το τονίζω, εμπορικού!) Τόλη SV1EDY,έχω ξεκινήσει.



Μερικές νύχτες πριν, εγκατέστησα την πλακέτα Υψηλής Τάσης δεδομένου ότι, όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, η παλιά, είχε εμφανή προβλήματα.

 Τον άναψα, μέτρησα τις τάσεις και τον έκλεισα. 

HV no load = 1920 VDC
HV load = 1830 VDC
Bias voltage no load = -170 VDC
Bias voltage load = -120 VDC
Κανένα ΜΠΑΜ!
Χτες βράδυ άλλαξα την pull-down αντίσταση του ρελέ της κεραίας κι έκανα μερικές μετρήσεις. Πλήρης αναφορά των πεπραγμένων θα δοθεί στο τέλος του όλου εγχειρήματος. Μέχρι τότε σας καλώ να χαρείτε μαζί μου!