.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 7 February 2014

KENWOOD TS-990S στην γραμμή συναρμολόγησης!

Άλλο ένα Kenwood. Και λοιπόν;!


Όπως γράφει και ο Dave VK5DPL σε ένα φόρουμ, οι μάγκες της Kenwood δεν "το 'χουν" καταλάβει ακόμα! 
(αυτό που) Χρειάζονται ένα πλήρως φορτωμένο TS-830s με καλούδια σαν το DSP, ρελέ κενού, πυκνωτές κενού και 2x3-500Z στην έξοδο!!!
(I still don't think Kenwood has got it right yet.  They need a Fully load ts830s, with a few extras like DSP, vacuum relays, vacuum caps and 2x 3-500z valves in the PA..)

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!