.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 23 October 2012

G-QRP convention 2012

Το Σάββατο 20-10-2012 έγινε η Ετήσια συγκέντρωση του G-QRP club, στην οποία κατάφερα να παρεβρεθώ.
Το προηγούμενο βράδυ, Παρασκευή 19-10-2012 έγινε το καθιερωμένο Buildathon με ταυτόχρονη παρουσίαση κατασκευών κι επιτευγμάτων.
Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες των.

Ο π/δ των 21Mhz του 1ου δορυφόρου, Sputnik

Το σχέδιο του τροφοδοτικού του Π/Δ


Το βραβείο του Colin M0CGH για την επαφή την οποία έκανε, με την ισχύ την οποία εξέπεμψε!

Ο πομποδέκτης! RockMite 20!

Και η τάση τροφοδοσίας, 8V από μία ελαφρά πεσμένη μπαταρία 9V PP3. 

Η άψογη συνεργασία του παλαιού με το νέο! 
Rasberry Pie, DF96, QRSS beacon!

Στα χέρια μου, όχι στο shack.

Γι' αρκετό καιρό ακόμα ;)

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!