.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 18 October 2012

Περισσότερος πομποδέκτης!

Σήμερα κόλλησα τον σταθεροποιητή τάσεως στο DDS VFO και τύλιξα τα πηνία του πομποδέκτη.
Επίσης, ασχολήθηκα με την... μαγειρική!
Το LM7805 χρησιμοποιεί την πλακέτα ως ψήκτρα γιαυτό αν και δεν φαίνεται, δεν παρέλειψα να βάλω θερμοαπαγωγή πάστα.
Αν και με πρόβλημα στην εστίαση, μπορείτε να δείτε το τύλιγμα των toroid.
Μία φορά από το κέντρο, μία σπείρα!
Δύο φορές από το κέντρο δύο σπείρες!
Τρεις... τρείς σπείρες!
Αξίζει να θυμάστε ότι αν δεν μπορείτε να μετρήσετε τις μέσα σπείρες, μπορείτε να την μετρήσετε από την έξω πλευρά.
Σε αυτήν την περίπτωση ο αριθμός των σπειρών θα είναι ΜΙΑ ΣΠΕΙΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΗ!

Το χαλκόσυρμα αν τραβηχτεί/τεντωθεί ή περάσει ρεύμα από μέσα του σκληραίνει (annealing θα δείτε να το γράφουν).
Το ίδιο κι αν βράσει! 
Αν δε προσθέσετε και λίγο κίμινο, βγαίνουν κάτι σουτζουκάκια μούρλια!!!

Όπως μπορείτε να δείτε, η πλακέτα έχει όλες τις τρύπες επιμεταλλωμένες. Κατά προέκταση δεν ήταν δυνατόν οι κρύσταλλοι να ακουμπούν "πρόσωπο" στην πλακέτα διότι θα βραχυκύκλωναν.
Δίπλωσα ένα κομμάτι χαρτί και το χρησιμοποίησα ως αποστάτη έτσι ώστε να τους κολλήσω ένα χιλιοστό ψηλότερα.
Αυτό και για τον ταλαντωτή του VFO.


Αύριο αν δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω, μπορεί κόψω και να στραντζάρω μερικά κομμάτια λαμαρίνας για να θωρακίσω την περιοχή του BFO και του κρυσταλλικού φίλτρου!   

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!