.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 5 January 2012

YAESU Digital Radio!


Διαβάζω και αντιγράφω από το ιστολόγιο του συνάδελφου Julian G4ILO για έναν νέο παίκτη ο ποίος εισέρχεται δυναμικά στις Ψηφιακές επικοινωνίες.
Το πλήρες όνομα αυτού VERTEX STANDARD CO. LTD aka YAESU!!!
Φυσικά καμία συμβατότητα με το D-Star το οποίο και ο Julian το θεωρεί ξεπερασμένο.
Αξιοσημείωτη είναι η αναφορά του στην εμπλοκή της RSGB με το D-STAR της ICOM.

...I have always believed it was a foolish move for ham radio organizations like our RSGB to allow themselves to be bamboozled by Icom into permitting the creation of a digital network that gave one supplier a monopoly. ...”
...πάντα πίστευα ότι ήταν χαζή κίνηση Ραδιοερασιτεχνικών Οργανισμών όπως η RSGB, να επιτρέψουν εις τους εαυτούς των να ξεγελαστούν/παραπλανηθούν/εξαπατηθούν, από την ICOM στο να επιτρέψουν την δημιουργία ενός ψηφιακού δικτύου στο οποίο ΕΝΑΣ προμηθευτής είχε το μονοπώλιο...

Η Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών και ο Σύλλογος Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών, ξεγελάστηκαν/παραπλανήθηκαν/ εξαπατήθηκαν από την ICOM και τον αντιπρόσωπό της στην Ελλάδα;
Το μονοπώλιο του ΕΝΟΣ προμηθευτή δεν το είδαν;
Δεν το είδαν ε;!

Γράφει το Digital Communication Guide στην 15η σελίδα: “...as explained in this booklet, analog FM can show an advantage over Digital radio in some areas...”
...όπως εξηγείται σε αυτό το φυλλάδιο, το αναλογικό FM μπορεί να δείξει πλεονεκτήματα έναντι της Ψηφιακής επικοινωνίας σε μερικές περιπτώσεις...

Να μην ξεχάσετε μέσα στην οικονομική δυσπραγία, να αγοράσετε D-Star για να κάνετε ψηφιακή ζεύξη και με τους Κυπραίους, ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ!!!

2 comments:

  1. H ICOM και Kenwood χρησιμοποιούν το προτόκολο FDMA (2x 6,25 bandwidth) έναντι του TDMA (1x 12,5 bandwidth σε χρονοθυρίδες)

    Άρα οι υπάρτχοντες αναμεταδώτες δεν είναι συμβατοί με το DSTAR, είναι όμως συμβατοί με τα ψηφιακά της YAESU και της MOTOROLA. Σωστά;

    Τώρα κατάλαβα γιατί η ICOM έκανε δώρο τους επαναλήπτες ... διότι διαφορετικά ποιός θα αγόραζε DSTAR?

    ReplyDelete
  2. Έτσι είναι αναγνώστη μου!
    Εσύ αν και μελισσοκόμος το κατάλαβες!
    Η Ένωση Ελλήνων Ραδιοπειρατών δεν το κατάλαβε?
    Ή μήπως το δώρο της ICOM/ΠΑΡΙΣΣΙΝΟΣ, ενείχε και "κάποια ιδιωτική χορηγία"?
    Εδώ είσαι και εδώ είμαι, για να απολαύσουμε αντιδράσεις των εξαπατηθέντων!

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!