.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 29 December 2011

KX3 All Mode 160 - 6 M Transceiver


Κυκλοφόρησε!
Πολύ ακριβό(κατά την γνώμη μου) για να... αγοραστεί!
Στην βασική modular μορφή όπου χρειάζεται μια μικρή ενασχόληση για να τοποθετηθούν οι πλακέτες στην θέση τους, 899,95 Ντάλαρς!
Μονταρισμένο κι έτοιμο για λειτουργία, 999,95 Ντάλαρς!
Το μικρόφωνο, 59,95 Ντάλαρς!
Γιά περισσότερες πληροφορίες και... παραγγελίες http://www.elecraft.com/elecraft_prod_list.htm#kx3

ένα σχετικό σχόλιό μου στον Μάνο SV1/SV8PBH
Μάνο όχι.
Είναι φοβερά υπερτιμολογημένο και ειδικά για "qrp" (με την έννοια της απλότητας και της κατασκευής από κιτ).
Τα αξίζει τα χρήματα τα οποία κοστίζει αλλά με τα ίδια ακριβώς χρήματα η πλειοψηφία των ραδιοερασιτεχνών μπορεί να αγοράσει ένα ισχυρότερο μηχάνημα.
3db αύξηση ισχύος και τιμής έναντι του "ανταγωνιστή" του,τού FT-817, είναι μεγάλη και ακριβή υπόθεση.

6 comments:

  1. Φραπέ φτιάχνει;

    ReplyDelete
  2. Με τα χρήματα που κοστίζει, μέχρι και κρέμα για καπουτσίνο φτιάχνει!

    ReplyDelete
  3. Ε τότε μια και μου χάλασε η φραπεδιέρα, θα παραγγείλω ένα.
    Να τα έχω δύο σε ένα.
    Και Π/Δ και μίξερ.

    ReplyDelete
  4. Για να τα βάλουμε σε μία σειρά...

    Σχετικά με την απάντηση του Τάκη, είχα κάνει το παρακάτω σχόλιο στο blog του 2Μδη σχετικά με την προπώληση του ΚΧ3 και αναφερόμουν στο απατηλό όνειρο της απόκτησής του.


    Για να επιστρέφουμε στα ραδιοερασιτεχνικά μας όνειρα σιγά σιγά ....

    Κυκλοφόρησε η είδηση για τη διάθεση του ΚΧ3 και εδώ και κανά μισάωρο χαζεύω στη σελίδα της Elecraft τη δυνατότητα αγοράς του ΚΧ3 (http://www.elecraft.com/elecraft_prod_list.htm#kx3)

    Τα βάζω κάτω σε full extra παραγγελία και αποστολή με ταχυδρομείο και βγαίνει 1600 δολάρια (1225 ευρώπουλα χοντρικά), το βάζω μόνο με τα απολύτως βασικά (π/δ, mic) και ταχυδρομικά 1120 δολάρια (860 ευρώπουλα).... ε δεν θα έχει και το τελωνείο του.....;;;

    Και έχω μείνει και κοιτάζω την οθόνη του υπολογιστή και σκέφτομαι... αξίζει το χρήμα του το QRP ή καλύτερα να πάρω ένα άλλο μηχάνημα με αυτά τα λεφτά;;;

    Το σίγουρο είναι ότι η αγορά του μικρού είναι απλά όνειρο τρελό και απατηλό για εμένα αυτή τη στιγμή εκτός και αν κερδίσω το λαχείο (... που δεν παίρνω).

    Αααααχχχ....


    73 de SV8/SV1PBH Μάνος

    29 Δεκεμβρίου 2011 4:56 μ.μ.

    ReplyDelete
  5. Τάκη σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου. Το μηχάνημα είναι σίγουρα πάρα πολύ ακριβό. Με τα ίδια χρήματα μπορεί κάποιος πολύ εύκολα να αγοράσει ένα αξιόλογο ποπμποδέκτη.

    Για portable QRP μέχρι τώρα το FT-817 έχει αποδειχθεί ικανότατο και αξιόπιστο.

    Απλά μέρες που είναι ονειρεύομαι ότι έχω την οικονομική δυνατότητα να επιλέξω όποιον πομποδέκτη επιθυμώ....
    Απλά λέμε καμιά μ@λ@κί@ να σπάμε τη μιζέρια....hihi

    Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία και αρκετή υπομονή για αυτά που μας περιμένουν.

    73 de SV8/SV1PBH

    ReplyDelete
  6. Χρόνια πολλά, υγεία και χαρά σε όλους.
    Μάνο μην στεναχωριέσαι. Καλός π/δ είναι ο π/δ που έχει καλή κεραία και καλό χειριστή.
    73

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!