.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 10 November 2011

Kempton Park ραδιοσυνάντηση 06-11-11


Πρώτο Σαββατοκύριακο του Νοεμβρίου και η Ραδιοσυγκέντρωση στο Πάρκο του Κέμπτον την Κυριακή 6-11-11 ήταν γεγονός!
Όπως βλέπετε αυτήν την φορά τα εισιτήρια, το δικό μου και της γυναίκας μου, δεν έχουν την τιμή εισόδου αναγραμμένη.
Τον Απρίλιο ήταν 4 Αγγλικές λίρες αλλά αυτή την φορά υπήρχε αύξηση 50 πεννών!
4.50GBP!!!
Ο γνωστός χώρος για όσους τον έχουν επισκεφθεί, με τους γνωστούς εκθέτες και όλα τα μεγάλα καταστήματα.
Ευχάριστη έκπληξη ο Robin Sykes G3NFV "SYCOM" ο οποίος ήταν πάλι στο γνωστό σημείο και αντήλλασσε χαιρετισμούς και περαστικά με γνωστούς και φίλους.
Μετά την περιπέτεια με την καρδιά του, έχει αποφασίσει να σταματήσει την εμπορία δια αλληλογραφίας ηλεκτρονικών εξαρτημάτων, εκτός μερικών φίλων όπως μου είπε χαρακτηριστικά, και θα λαμβάνει μέρος στις Ραδιοσυγκεντρώσεις για όσο του κάνει κέφι και τον ευχαριστεί!
Κάποια κομμάτια βρήκαν τον δρόμο τους για το αυτοκίνητο και όταν τα ξεφορτώσω, αφού φύγει η γυναίκα μου(!!!), θα τα φωτογραφήσω καλύτερα.
Αξιόλογο κομμάτι είναι το Μεγγερόμετρο της φωτογραφίας.
Από τα καράβια της νιότης μου έχω να δω κάτι τέτοιο!
Δύο ακόμα MKARS80 οδεύουν σιγά-σιγά προς Ελλάδα με τις θερμές ευχαριστίες του Steve G6ALU.
Δεν μείναμε πολύ στην έκθεση, έτσι κι αλλιώς ή διάρκειά της είναι 10:00πμ με 2.30μμ, και φύγαμε κάνοντας μια μακριά εξερευνητική διαδρομή από το ΝΔ Λονδίνο προς το ΒΒΑ όπου κατοικοεδρεύω.
Πολύ πράσινο και πάρα πολλά πάρκα.
Κρίμα, για την κουλτούρα του τσιμέντου που έχουμε αναπτύξει εμείς οι Έλληνες.

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!