.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 18 November 2011

HF λ/2 κάθετη κεραία. (συνέχεια!)


Μετά από μία διακοπή μερικών εβδομάδων συνεχίζω με την λ/2 για τα 20m.
Απ' ότι μπορείτε να δείτε η διακοπή ήταν ευχάριστη και με όμορφες εντυπώσεις.
Το Cambridge μπορεί να έχει το Lower(!) αλλά η Oxford έχει την ομορφιά!
Πίσω στην κεραία τώρα με πολλές φωτογραφίες του εγχειρήματος!
Όπως μπορείτε να δείτε στις πρώτες φωτογραφίες, προσπαθώ εις μάτην να περάσω επάνω στην Jaybeam την σαμπρέλα του ποδηλάτου την οποία θα χρησιμοποιήσω σαν αυξητικό διαμέτρου αλλά και σαν(ελπίζω) “αμορτισέρ”, για να μην καταπονώ το ψαροκάλαμο στον δυνατό αέρα!
Τελικά αφού μύρισα τα νύχια μου και συμβουλεύτηκα τον γνωστό ινδιάνο, Καθιστό Μουλάρι Που Τρώει Κίτρινα Αχλάδια Στη Κοιλάδα Των Στεναγμών Και Τρέχει Σφυρίζοντας, έκανα ότι θα έκανε ένας “μάστορης” στην θέση μου.
Το λάδωσα!!!
Πως το έλεγε η κυρία στην διαφήμιση; “Είμαι από την Μάνη και ξέρω από καλό λάδι”.
Μιά κουταλιά ήταν αρκετή για να φτάσει η σαμπρέλα το μήκος ενός μέτρου.
Φώτο δεν έχω, γιατί το λάδι έχει ένα κακό ελάττωμα να...λαδώνει!!!
Κατόπιν ξεκίνησα να πισωγυρίζω την σαμπρέλα όπως βλέπετε στην φωτογραφία αλλά, όταν έφτασα στην κορυφή της Jaybeam και δοκίμασα να περάσω το πρώτο και μεγαλύτερο κομμάτι του ψαροκάλαμου, διαπίστωσα ότι είχα κάνει τσάμπα κόπο αφού δεν έμπαινε ή ακόμα κι αν κατάφερνε να περάσει, καταπονείτο πολύ.
Αναγκάστηκα να το κόψω ξανά παρ' όλο τον κόπο και να περάσω ένα μικρό κομμάτι σαμπρέλας έτσι όπως το βλέπετε στην φωτογραφία, για να του “πάρω τα ίσια”.
Χωρίς την σαμπρέλα όλο το πρώτο κομμάτι του ψαροκάλαμου πέρναγε απ' έξω από την κεραία. Τώρα κερδίζω κάτι περισσότερο από μισό μέτρο!
Αν καταφέρω να το προφυλάξω από το τσάκισμα επίσης, θα είναι ό,τι το καλύτερο!

Επιστρέφω!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!