.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 23 November 2009

VHF-QSO PARTY



Ιδιαίτερη αναφορά θα ήθελα να κάνω στον Γιάννη SV1BJY/3 για την επιμονή-υπομονή και αφοσίωσή του στο χόμπι, η οποία τον οδήγησε σε υψόμετρο 1200μέτρων και έδωσε σε μένα το φανταστικό ρεπόρτ 5-1!!!
Στην επικοινωνία του με άλλους συναδέλφους οι αναφορές λήψεως θα ήταν σαφώς καλύτερες αλλά για τις δικές μου συνθήκες εκπομπής-λήψης, FT-290RII και λ/4 επάνω στον Π/Δ, ήταν ότι «καλυτερότερο» θα μπορούσα να επιτύχω!
Σε ευχαριστώ Γιάννη και ευχαριστώ και όλους τους άλλους συναδέλφους για την επιμονή τους να ακούσουν το εκτός συχνότητος σήμα μου.

2 comments:

  1. Αγαπητέ Τάκη, ίσως χρειάζεται να δεις λίγο την κεραία του 290 σου. Φίλοι από τα εξάρχεια δεν σε ακούγανε καθόλου (άλλοι με κατευθυντικές σε ακούγανε).
    Φιλικά.
    73

    ReplyDelete
  2. Η κεραία μου έχει μήκος 90εκατοστά και έπρεπε να την αποσυναρμολογήσω φέρνοντας την από το Λονδίνο.
    Το μόνο το οποίο πρόλαβα να κάνω εκείνο το πρωί ήταν να την συναρμολογήσω και να την βάλω στο φορητό!
    Την επόμενη φορά πιστεύω να είναι καλύτερες οι εδώ συνθήκες.
    73

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!