.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Sunday 22 November 2009

SV3AUW/1/QRP/p calling VHF QSO PARTY










Πολλοί οι κάθετοι και ακόμα περισσότερη η διασκέδαση και η παρέα στην συχνότητα 144.300MHz.
Το κατάφερα να λάβω μέρος στο πάρτι αυτό και ακόμα περισσότερο το χάρηκα εκπέμποντας QRPp και με 250mW!
Εκτός από την γνωριμία με τους συναδέλφους, το FT-290RII είχε την χαρά να μιλήσει με τον χαμένο από πολλά χρόνια, μεγάλο αδελφό του, το FT-290R.
Σαν καλά αδελφάκια και τα δύο σιγοψιθύριζαν μεταξύ των με Low power!
Είχα την χαρά να συνομιλήσω και μου έκαναν την τιμή να με ανεχθούν οι εξής συνάδελφοι:


SW1IXK 5-9+  KM17VX  144.295MHz   USB   11:25
SV1ARK 5-9+ KM17TX   144.310MHz    -//-     11:45
SV1GRN 5-9   KM17UD        -//-              -//-     11:50
SW1JGW 5-9+ KM17UD         -//-              -//-      11:55
SV1BJY 4-1    KM17GK    144.295MHz    -//-    12:05 !!!!!!!!!!!!
SV1EIA 5-7/9 KM17UX          -//-              -//-     12:20
SW1OAA/8 5-6 KM27DP       -//-              -//-     12:25
SV1IZR 5-9+ KM18UA          -//-               -//-    12:27
SW1LKP 4-1 KM17WV         -//-              -//-     12:33
SV1QT 5-9+  KM17UW         -//-             -//-      12:36
SV1UY 5-9+  KM17VW         -//-             -//-      12:45
SW1MNE 5-5/9 KM17VX     -//-             -//-      12:50 (/QRP/QRPp/p)!!!
SV1GZT 5-9  KM18UD         -//-             -//-      13:27 (/QRP/p)
SV1NJT 5-9+ KM18VA       -//-              -//-      13:50
SV1AWL 5-9  KM17VX       -//-             -//-       13:55


Ένα δυνατό QRMαμ σκέπασε τα πάντα στις 14:00 και έτσι αφού ευχαρίστησα και χαιρέτησα, πέρασα σε QRT.
Καιρού επιτρέποντος να τα πούμε κι άλλη φορά!!!
73 σε όλους!!!

10 comments:

  1. επερασαμε ομορφα!!!! καναμε και RTTY στο 145300 (FM) και psk μετα ατυχησε το laptop!!!!

    73 de sw1jgw

    ΥΓ Τακη διορθωσε το Locator sto post σου ημουν παρνηθα με τα παιδια και εδωσα KM18UD

    ReplyDelete
  2. Το διόρθωσα ήδη!
    Επειδή μου ανέφερες το QRL, ..."έλαβα το θάρρος"!
    Πιστεύω να το ευχαριστηθήκατε!

    ReplyDelete
  3. NAI παρα πολυ. ηταν διασκεδαστικο και επικοδομητικο.

    ReplyDelete
  4. εγω δεν ακουσα τίποτε πάντως.

    ReplyDelete
  5. Αγαπητέ μου φίλε, αν κατάφερνες ν' ακούσεις εμένα, τότε θα ήσουν το WSJT προσωποποιημένο!!!
    Τους συναδέλφους στην Πάρνηθα δεν κατάφερες να τους ακούσεις?
    Δεν ξέρω τα συστήματα κεραιών, την πόλωση και την ισχύ των αλλά, κρίμα!
    Ευτυχώς ο καιρός ήταν σύμμαχος, αλλιώς, δεν υπήρχε περίπτωση ν' ανέβω στην ταράτσα λόγω ενός και μοναδικού λόγου.
    Το όνομα αυτού, Αλεξάνδρα!!!

    ReplyDelete
  6. Ποιος ηταν ο πιο απομακρυσμένος που έκανες με τα 250mW ?

    ReplyDelete
  7. Ήταν ο SW1MNE/m από Ιλίσια προς Υμηττό.
    Εκεί και οι δύο είμαστε 5-5. Από τον Υμηττό ανταλλάξαμε 5-9.
    Ατυχώς δεν το σκέφτηκα σε κάθε επαφή μου, να μειώνω ισχύ και να δοκιμάζω έτσι!
    Την επόμενη φορά με συντονισμένη κεραία και με περισσότερη υπομονή!

    ReplyDelete
  8. απο κρητη καναμε τον SV9CJO στην παρνηθα. εντομεταξυ νομιζω οτ ακουγοταν και ο GPV Πολυ δυνατα και τον χασαμε λογω φαγητου!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Τάκη χαρήκαμε πολύ για το qrp qso μαζί σου, είθε να είμαστε όλοι καλά, να το επαναλάβουμε και να τα λέμε στις συχνότητες.
    Παρακαλώ σημείωσε το locator KM17ud δίπλα στο διακριτικό SV1GRN (σρι αν παρέλειψα να το αναφέρω ήμουν στην παρέα της Πάρνηθας).
    Την άλλη φορά σε θέλουμε κοντά.
    73

    ReplyDelete
  10. Θα έπρεπε να το έχω καταλάβει από το "χρατσ-χρουτσ" και το "γιαμ-γιαμ" που άκουγα πίσω από το μικρόφωνο!!!
    Με το hi! πάντα!!!

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!