.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 19 August 2009

PicoKeyer chip κατασκευή 2η



Ενώ το κολλητήρι έκαιγε, κι εγώ είχα σταματήσει να ψέλνω τροπάρια Αγίων (βοήθειά μας), ο ταχυδρόμος χτύπησε τρεις φορές την πόρτα! Κουδούνι έχω, αλλά επειδή δεν είναι συνηθισμένο πράγμα στο Λονδίνο, προτιμά να μου χτυπά το πορτάκι της γραμματοθυρίδας! Το Κιτ που περίμενα από την Εσπερία είχε φτάσει! PicoKeyer-Plus Kit από την HamGadgets.com! Κάνει τα πάντα ή πολλά από τα πάντα, που μπορεί να κάνει ένα Ιαμβικό! Τρεις πυκνωτές, μια αντίσταση, δύο Mosfet και το απαραίτητο PicoKeyer chip βεβαίως-βεβαίως!

Έπρεπε να προσπαθήσω πολύ για να τελειώσω την συναρμολόγηση σε χρόνο πάνω από 15 λεπτά!
Μαζί αγόρασα και το κουτάκι στο οποίο μπορώ να βάλω μέσα το κιτ. Επειδή σε αυτήν την περίπτωση το μίνι μεγάφωνο δεν ακούγεται, φρόντισα να επεκτείνω τους ακροδέκτες του και να το ανυψώσω γύρω στο 1 εκατοστό από την πλακέτα. Έτσι, όταν αύριο το βάλω στο κουτί, θα ανοίξω μία παραπάνω τρύπα από τις 4 συνιστώμενες και θα έχω ήχο!
Βάζοντας την μπαταρία και με το ρυθμιστικό ποτενσιόμετρο τέρμα δεξιά, δίνει 73 τα οποία εγώ τα άκουσα σαν τρρριτ! Θέλω πολλά καρβέλια να φάω για να φτάσω τα 60WPM!!!
Ρίξτε μια ματιά στην ιστοσελίδα και δεν θα απογοητευτείτε! Αντίθετα νομίζω ότι θα σας γοητεύσει η τιμή του η οποία είναι 17.99 Δολάρια για το κιτ, 4.50 Δολάρια για το κουτί και 6.29 Δολάρια για τα έξοδα αποστολής στην Αγγλία. Έδωσα 17.71 Λίρες Στερλίνες σε τοπικό νόμισμα άρα σε Ευρώ δεν πρέπει να είναι πάνω από 20Ευρώ!

Καλή διασκέδαση!!!

υ.γ. η αντίσταση και το ζένερ χρειάζονται στην περίπτωση εξωτερικής τροφοδοσίας και μπαταρία χρησιμοποίησα μια ήδη ελαφρά μεταχειρισμένη την οποία είχα!



No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!