.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 18 June 2009

1ο Ραδιοερασιτενικό Φέστιβαλ ΦΛΩΡΙΝΑΣ 2009






Αφού δεν κατάφερα να γράψω κάτι για το Ραδιοερασιτεχνικό Φέστιβαλ της Αθήνας, ας το κάνω τώρα για το αντίστοιχο Φέστιβαλ της Φλώρινας.

Για την Αθήνα, περίμενα από τον Μάκη να μου στείλει τις φωτογραφίες, αφού εγώ τα είχα καταφέρει να ξεχάσω την ψηφιακή στο Λονδίνο, και ακόμα τις περιμένω!

Τ’ ακούς? Ε, Μάκη?

Αυτήν την φορά τα κατάφερα μόνος μου!

Αν και λίγοι εκθέτες και σχετικά λίγος κόσμος, το ευχαριστήθηκα ιδιαιτέρα!

Κάτι ο ήλιος, κάτι αυτή η τεράστια (σαν θάλασσα ένα πράγμα) και πανέμορφη λίμνη Βεγορίτιδα, κάτι η προσωπική επαφή με τους επισκέπτες, ήταν υπέροχα!

Ιδιαίτερα ευχάριστη εντύπωση μου έκανε το γεγονός και θέλω να το τονίσω με τα πλέον φωτεινά χρώματα, η παρουσία από πλευράς ΕΕΡ του Μάνου SV1IW και Κλεάνθη SV1JG. Αυτή θα πρέπει να είναι η ΕΕΡ.

ΥΠΕΡΣΥΛΛΟΓΙΚΗ , αν είναι δόκιμος ο όρος και μακριά από τις τριβές της ραδιοερασιτεχνικής καθημερινότητάς μας!

Να μας κάνει να την δούμε σαν ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ πραγματικά και όχι σαν «τον σύλλογο της Αθήνας»!

Τα γράφω εγώ αυτά όπου στο παρελθόν την έχω κατακρίνει την Ένωση ουκ ολίγες φορές και ίσως να το κάνω και στο μέλλον αλλά, το καλό το σωστό και το ωραίο πρέπει να αναδεικνύονται!

Πολλοί ήταν αυτοί οι οποίοι περιεργάζονταν το MKARS80 και όλοι είχαν να πουν μια καλή κουβέντα γι αυτό το ΚΙΤάκι με την άκρως συμφέρουσα σχέση τιμής προς απόδοση!

Πρώτος και καλύτερος ο προσωπικός μου «ξεματιαστής» ο Δημήτρης SV2HJA ο οποίος μου υποσχέθηκε ότι όταν τελειώσει τον πραγματικά QRO ενισχυτή τον οποίο κατασκευάζει, θα ασχοληθεί με το MKARS80 για αποτοξίνωση!!!

Ευχαριστώ πολύ παιδιά! Θεού θέλοντος και υγείας επιτρέποντος (το σκότωσα, ε?) θα τα πούμε και του χρόνου!


1 comment:

  1. Φίλε Τάκη
    Τι να σου κάνω που έπρεπε να φύγω για δρομολόγιο την Κυριακή το πρωί,αλλιώς θα τα λέγαμε "απο κοντά" στην Βεγορίτιδα.Τέλος πάντων,ελπίζω στο επόμενο Hamfest!!!
    Υ.Γ.Συμφωνώ με τις απόψεις σου για την ΕΕΡ και μπράβο τους που ανέβηκαν.Ετσι "ανεβαίνουν" και στην δική μας εκτίμηση!!!
    SV2LLJ Γιάννης Νάουσα

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!