.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Sunday 17 May 2009

MKARS80 QRP TxRx μέρος10ο




Κάντε εκτύπωση των σχημάτων των προσόψεων και κόψτε τες επάνω στην μαύρη γραμμή. Στην εκτύπωση η τρύπα του κοννέκτορα δείχνει να είναι στο κέντρο της οθόνης. Το χαρτί αυτό θα πρέπει να το γυρίσετε ανάποδα έτσι ώστε ο κοννέκτορας να είναι από την άλλη πλευρά. Δείτε και τις φωτογραφίες!
Αφού τοποθετήσετε το σχέδιο σωστά επάνω στο κουτί, πατήστε την μια του άκρη μα το ένα σας χέρι και αφού ανασηκώσετε την άλλη άκρη του σχεδιαγράμματος αλείψτε πάνω στο κουτί κόλλα τύπου UHU Stick. Κρατήστε το πατημένο μερικά λεπτά και μετά κάντε το ίδιο και στην άλλη μεριά του σχεδίου. Κατά βάση σας ενδιαφέρει να μπει κόλλα κάτω από την οθόνη, τα ποτενσιόμετρα και στις τέσσερες γωνίες για τις βίδες στερέωσης.
Μπορείτε να προσπαθήσετε να κόψετε το άνοιγμα της οθόνης με ένα πριονάκι ξυλοκοπτικής. Κάτι παρόμοιο ( Abra-file saw blade ) συνιστά κι ένας κατασκευαστής στο περιοδικό Practical Wireless. 
Εγώ προτίμησα τον πατροπαράδοτο Ελληνικό τρόπο της λίμας! Άνοιξα στο κέντρο του περιγράμματος πολλές συνεχόμενες τρύπες και μετά με υπομονή και δεξιοτεχνία (γιατί να το κρύψομεν άλλωστε!) το έφερα στο αποτέλεσμα που βλέπετε!
Δεν το έκανα το παρακάτω αλλά καλό είναι να το κάνετε εσείς. Κολλήστε μερικές στρώσεις διάφανου αυτοκόλλητου επάνω στο σχέδιο. Ακόμα και στην περίπτωση κατά την οποία η λίμα θα αποφασίσει να ακολουθήσει τον δικό της δρόμο στην επιφάνια δεν θα μπορέσει να την χαράξει!!!
Στις φωτογραφίες οι γωνίες φαίνονται λερωμένες και κάποιες γρατσουνιές στην επιφάνια. Την φθορά την συγκράτησε το αυτοκόλλητο του κουτιού!
Επιμηκύνετε τις τρύπες που σας δείχνει το σχέδιο και σχεδόν έχετε τελειώσει. Θα χρειαστεί μερικές φορές ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ να βάλετε τον πομποδέκτη στην πρόσοψη και να δείτε αν όλες οι τρύπες ευθυγραμμίζονται. Βιδώνετε τότε την πλακέτα στην πρόσοψη και…καλά DX!!!



No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!