.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 18 June 2009

Άγιος Παντελεήμων – Φλώρινα 2009









Πανέμορφος τόπος με μια λίμνη να την πιεις στο ποτήρι!?!
Ακολούθησα την παλιά διαδρομή για να πάω εκεί.
Από Λάρισα προς Ελασσόνα, Σέρβια, Κοζάνη, Πτολεμαϊδα, Αμύνταιο, Άγιος Παντελεήμων!
Είχα κλείσει δωμάτιο στο πρώτο ξενοδοχείο που μου έδωσε η αναζήτηση στο Διαδίκτυο. Το Bella-Toumpa και με χρέωση 60Ευρώ την βραδιά! Σε σύγκριση με τα 80+ της Βέροιας πέρσι, καμία σύγκριση!
Δίκλινο δωμάτιο δύο…δωματίων!!! Μια κρεβατοκάμαρα και ένα καθιστικό με τζάκι!
Οι τρεις ανάγκες του άνδρα γίνονταν πραγματικότητα σ’ εκείνο το δωμάτιο.
Ένα ποτό πριν, ένα τσιγάρο μετά και …μια μπριζόλα στο τζάκι!!!
Η Ράνια η SV3GLS μου έλεγε ότι το δικό τους δωμάτιο σε άλλο ξενοδοχείο είχε και ζακούζι στο μπάνιο! Με την τιμή να κτυπά κορυφή στα 50Ευρώ!!! Δεν θυμάμαι αν μου είπε το όνομα του ξενοδοχείου ή ξεχαστήκαμε με την κουβέντα. Θα το μάθω όμως και θα το προσθέσω.
Φεύγοντας άλλη μια έκπληξη ήρθε να προστεθή στην καλή μου διάθεση.
Ένα ζευγάρι πελαργών τάιζε τα μικρά του. Μέχρι να βγω από το αυτοκίνητο με την φωτογραφική, ο αρσενικός, είχε πετάξει προς την λίμνη για αναζήτηση τροφής ενώ το θηλυκό συνέχιζε να φροντίζει τα μικρά.
Μπορεί για μερικούς να είναι καθημερινό φαινόμενο αλλά για εμένα τον «χαμουτζή» και την γυναίκα μου ήταν κάτι που μας έφτιαξε το κέφι!
Ραντεβού του χρόνου με περισσότερες μέρες για εξερεύνηση!

4 comments:

  1. Αντε Τάκη τώρα,να "στρώσης"ε?Αυτά παθαίνει όποιος τρέχει στις επαρχίες!!!Τον Αγιο Παντελεήμονα τον γνωρίζω καλά γιατι πολλά χρόνια μετέφερα απο εκεί τα σταφύλια στο οινοποιίο του Μπουτάρη στην Νάουσα,την πόλη που ζώ(συνήθως!!).Αν ποτέ σε φέρη ο δρόμος πάλι κατα τα μέρη μας,θα χαρώ να σε φιλοξενήσω και ίσως και να σε ξεναγήσω σε μέρη "μαγικά κι' ονειρεμένα!!"Η Ελλάδα μας ,φίλε,δεν παίζεται!! Απο Ελληνες "πάσχει!!"
    Και αλλη φορά να προσέχης!!!!!!
    SV2LLJ Γιάννης Νάουσα

    ReplyDelete
  2. Δεν ήξερα?
    Δεν ρώταγα???

    Στο τέλος της επόμενης εβδομάδας παίρνει άδεια η γυναίκα μου και πάμε για "στρώσιμο" και "ίσιωμα" στα πάτρια Μανιάτικα εδάφη!
    Δεν βρίσκω λόγους να στερήσω της παρουσίας μου, τον Άγιο Παντελεήμωνα του χρόνου!!! (βλέπεις με πόση ευγένεια και τακτ το θέτω!)
    73

    ReplyDelete
  3. Μπράβο Τάκη! Το'πες και το'κανες τελικά!
    Πήγες Φλώρινα έέέ;; Και πάλι μπράβο...
    Ελπίζω να πέρασες καλά, και του χρόνου να'μαστε καλά να μαζευτούμε να ξαναπάτε!! Καλό έέ;;
    Πλάκα κάνω, μόνο να μην είναι η σύζυγός μου πάλι έγκυος τότε, και θα έρθω και'γω.
    Αν με θέλετε παρέα :-)

    ReplyDelete
  4. Τάκη κατέβασα τη φοβερή φωτογραφία με τους πελαργούς,για τη κυρά μου που είναι τρελαμένη με αυτά τα πουλιά!!!!

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!