.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 2 May 2009

Tx 80m CW/QRP




Αυτό είναι το σχέδιο και ο πομπός ο οποίος κατασκευάσθηκε μέσα σε μία ώρα και κέρδισε την πρώτη θέση! Περιττό να σας πω ότι δεν υπήρχαν βοηθήματα του τύπου «101 qrp σταθμοί. Κατασκευές του Σαββατοκύριακου!». Όλα από τις γνώσεις της ομάδας!
Δεν είναι ότι καλύτερο από κατασκευαστικής άποψης αλλά την δουλειά του την κάνει και με το παραπάνω!
Ό λόγος που το αναρτώ είναι για να σας κινήσω το ενδιαφέρον για μια κατασκευή η οποία δεν θα σας κοστίσει σε χρήμα αλλά θα σας χαροποιήσει για τον χρόνο που ασχοληθήκατε μαζί της.
Δύο τρανζίστορ, πέντε πυκνωτές και πέντε αντιστάσεις όλο κι όλο. Άντε κι ένα κρυσταλλάκι κι ένα τσοκ!
Θα εκπλαγείτε από την εμβέλειά του με το δίπολο των 80 μέτρων το οποίο έχετε!
Κατασκευάστε το και μια δοκιμή θα σας πείσει!
Για να δείτε πόσο καλό παιδί είμαι, σε μια επόμενη ανάρτηση θα σας δώσω και το σχέδιο ενός ηλεκτρονικού χειριστηρίου που φτιάξαμε ένα βράδυ. Καλές εκπομπές!

Υ.Γ. 1 η ηλεκτρονική διεύθυνση του κλαμπ είναι www.southgatearc.org Θα σας συμβούλευα να το επισκεφτείτε. Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο είναι σκάλες ανώτερο από τα αντίστοιχα Αμερικάνικα. Γνώμη μου!

Υ.Γ.2 η επιλογή της ονομασίας του αγώνα ως The Great Erg Race χάνεται στα βάθη του …προηγούμενου αιώνα!!!
Στα τέλη της Δεκαετίας του 50 με αρχές της Δεκαετίας του 60 το BBC παρουσίαζε μια εκπομπή με τίτλο The Great Egg Race! Ομάδες από σχολεία και κολέγια διαγωνίζονταν στην κατασκευή ενός μηχανισμού ή μιας συσκευής που θα μετέφερε ένα αυγό στην μέγιστη δυνατόν απόσταση στο ελάχιστο δυνατόν του χρόνου χωρίς να το σπάσει!
Κάποιος από το κλαμπ τότε, με το απαραίτητο Αγγλικό χιούμορ, αποφάσισε την ως άνω ονομασία του αγώνα παραφράζοντας το EGG με το ERG (πιο σικ ηλεκτρονικά!)

Το ERG προέρχεται από την Ελληνική λέξη ΕΡΓΟΝ και ισούται με 10-7 joule.
1 erg = 10-7 Joule

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!