.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 30 March 2009

HamCalc new ver

Κατέβασα την τελευταία έκδοση του HamCalcPainless Math for Radio Amateurs” από την διεύθυνση www[.]cq-amateur-radio[.]com χωρίς τις αγκύλες [ ] βέβαια.

Είναι συμπιεσμένο και δεν είναι μεγαλύτερο από 3Mb. Δώστε προσοχή στις οδηγίες εγκατάστασης οι οποίες σε γενικές γραμμές σας ζητούν να το εγκαταστήσετε με τον παλιό (καλό?) τρόπο του DOS!

Απλά και με λίγα λόγια κατεβάστε το Ζιπαρισμένο αρχείο και ανοίξτε το σε έναν φάκελο. Τα τρία αρχεία που θα δημιουργηθούν, το HamCalc, το GWBASIC και το VE3ERP μετακινήστε τα στο σκληρό δίσκο σας C:

Δημιουργήστε μια συντόμευση του VE3ERP και είσαστε έτοιμοι για να το τρέξετε!

Θα βρείτε μέσα πάνω από 350 προγράμματα κατ’ αλφαβητική σειρά από το A.C. έως το Zepp, σε DOS βέβαια, οπότε ξεχάστε το ποντίκι!

Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα γιατί στα περισσότερα αν όχι σε όλα τα προγράμματα κάνει αναφορά στο Antenna Book και Handbook της ARRL αναφέροντας κεφάλαιο και σελίδα δίνοντας έτσι το ερέθισμα για περαιτέρω μελέτη. Ξέρετε τώρα μελέτη, διάβασμα και όχι «πρωινή Μελέτη!!!»

Το αξίωμα του VE3ERP είναι:
Η εναντίωση στα μαθηματικά δεν είναι αποκτώμενη αποστροφή – έρχεται φυσιολογικά!!!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!