.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 15 July 2008

Balun 4:1 μέρος 3ο


Ίσως η σύμφαση να σας ακούγεται λίγο μπερδεμένη. Οι φωτογραφίες πιστεύω όμως να είναι αρκετά κατατοπιστικές.
Το BalUn το φτιάξαμε! Είναι όμως 4:1 όπως το θέλουμε;
  Παραλλήλισα κάποιες αντιστάσεις και πέτυχα τα 190 Ωμ. Τις συνέδεσα στις μπόρνες της ανοικτής γραμμής και με ένα μικρό κομμάτι κοάξιαλ ένωσα το MFJ 269 Antenna Analyzer. Από τους 2 Μεγακύκλους έως και τους 29 Μεγακύκλους τα στάσιμα ήταν από 1,2:1 έως 1,4:1 πράγμα που φανερώνει ότι ο λόγος του είναι 4:1 ή πάρα πολύ κοντά!
Έως τα 300Watt δεν είχε κανένα πρόβλημα. Όταν η ισχύς άρχισε να ανεβαίνει και τα μικρόφωνα να είναι «μεγάλα» άρχισε να ζεσταίνεται και να μαλακώνει με αποτέλεσμα να πάρει μια κλίση!!!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!