.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 15 July 2008

Balun 4:1 μέρος 2ο

 Το καλώδιο ανάλογα με την διατομή θα αντέχει και την ανάλογη ισχύ. Εγώ είχα και χρησιμοποίησα καλώδιο 2.5mm και το δοκίμασα μέχρι τα 300 Watt. χαλαρά και χλιαρά!
  Πριν αρχίσουμε το τύλιγμα κόβουμε γύρο στους δύο πόντους από το ένα χρώμα και κολλάμε τους ακροδέκτες. Ανάλογα με ένα ψιλό τρυπάνι ή και με την μύτη του κολλητηριού ανοίγουμε δύο τρύπες στο τούμπο και βιδώνουμε τις βίδες με το ένα παξιμάδι.
  Περνάμε τους ακροδέκτες στις βίδες, χωρίς να βάλουμε άλλα παξιμάδια, και αρχίζουμε το τύλιγμα. Δεν έχει σημασία αν είναι δεξιόστροφο ή το αντίθετο.
Στην 13 σπείρα σταματάμε και κάνουμε ότι και στην αρχή αφαιρώντας αυτήν την φορά 2 πόντους από το άλλο χρώμα.
  Στην συνέχεια ενώνουμε με ένα μικρό καλώδιο το πάνω μαύρο με το κάτω κόκκινο. Στο επάνω εναπομένον κόκκινο κολλάμε την μπόρνα ή την μπανάνα για το ένα άκρο της ανοικτής γραμμής.
Στο κάτω κόκκινο κολλάμε επίσης και το σώμα του κονέκτορα.
Στο εναπομένον κάτω μαύρο κολλάμε το κεντρικό του κονέκτορα και την άλλη μπόρνα για το άλλο άκρο της ανοικτής γραμμής.
  Αυτό είναι! Το BalUn είναι έτοιμο.

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!