.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 30 March 2018

QCX CW kit by Country


Διάβαζα σήμερα τα στατιστικά πωλήσεων του QCX CW kit ανά Χώρα και μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι έχουν πωληθεί 10 ή και λιγότερα τέτοια κιτ στην Ελλάδα.
Δεν κερδίζω τίποτα από τις πωλήσεις αυτού του πολύ αξιόλογου, κατά την γνώμη μου - IMHO, κιτ ούτε από διαφημίσεις της Google.
Αντίθετα πιστεύω ότι ο συνάδελφος αγοραστής του, έχει πολλά να μάθει και κατασκευάζοντας το κιτ αυτό καθαυτό αλλά και από την θεωρία η οποία το συνοδεύει στο manual. Όχι μόνο τι κολλά και που, αλλά και το ΓΙΑΤΙ!
Δεκάδες οι "τοίχοι κατασκευών" στο ΦΒ αλλά, εδώ όπου θα δικαιολογούσαν τον τίτλο τους... τίποτα.
Τελικά το CW είναι φίλτρο.
Ξεχωρίζει τους χειριστές ασυρμάτου από τους χρήστες μαύρων κουτιών.

Αν παρ' ελπίδα θελήσετε να το κατασκευάσετε η μπάντα των 40m αποδεικνύεται αυτή με την μεγαλύτερη προτίμηση μεταξύ των άλλων κατασκευαστών!


No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!