.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 9 June 2016

Baofeng BFF8+ VHF/UHF handheld radio.


A new Baofeng VHF/UHF handheld radio is on the market!
Not much different than the UV-5R comes at a bargain price.
14.99 USD or 13.22 EUR or 10.35 GBP!!!
Postage included!!!
You can buy it from http://www.409shop-two-way-radio.com/products/baofeng-uv-5rb-136-174400-480mhz-5w-two-way-radio-problem-no-beep-off-funtion-1


Νέο όνομα για ένα παλιό φορητό με πολύ ΝΕΑ τιμή!
Το BAOFENG BFF8+ δικό σας με 13.22 Ευρώ συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής.
Σκεφτείτε ότι το κιτ του Pixie πωλείται γύρω στο τάλιρο!!!
Αν συνεχίσουν οι Κινέζοι την υπερπαραγωγή, θα φτάσουν να μας πληρώνουν να αγοράζουμε τα προϊόντα τους.
Δεκατρία Ευρώ για ένα "μπάφο"?! Τι διάλο?! Μια κεραία της προκοπής για δαύτο, κοστίζει περισσότερο!!!


No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!