.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 27 January 2016

Yaesu FT-817 amateur radio android app!



The 817 Companion app is dedicated to all the proud owners and users of the Yaesu 817 amateur radio.

The Yaesu 817 is a fantastic radio but has some faults. One of those is the very small display.

The 817 Companion app will connect to your Yaesu 817 via USB cable or Bluetooth serial adapter, and will let you almost completely control the radio frequency, band, IPO, ATT, NB, AGC, Transmit Power, front/rear antenna… all with a simple touch on your Android device display.

See more at:


Ο Αντρέας IU4APC έχει γράψει μία εφαρμογή με την βοήθεια της οποίας κάποιος μπορεί να χειριστεί, κι όχι μόνο, το 817 του μέσα από την οθόνη μία Android συσκευής. Μέχρι και e-qsl card μπορεί να στείλει! Όσοι έχουν το 817 και θα ήθελαν να το δουν με νέο "μάτι", δεν έχουν παρά να κατεβάσουν την εφαρμογή η οποία θα τους βοηθήσει!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!