.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 24 December 2015

The Radio Times Christmas edition 1923.


The much-loved Christmas edition of the Radio Times made its first appearance in 1923. 

It was all very different to today’s multi-channel, on-demand world. There was only radio, and London station 2LO had a meagre five-and-a-half hours of programmes on Christmas Day.
But to some extent, the first Christmas issue set many traditions which have prevailed for decades in various guises. The cover was a warm splash of colour and very festive in tone, while the publication’s austere masthead was festooned with snow and holly.
Read more at The SWLing Post
Το πρώτο Χριστουγεννιάτικο τεύχος της Βρετανικής "ραδιοτηλεόρασης"! Το BBC τότε είχε ως χαρακτηριστικό εκπομπής, αλλά και λήψης ίσως, το 2LO. Για την ημέρα των Χριστουγέννων και μόνο το Πανηγυρικό Πρόγραμμα θα είχε διάρκεια 5μιση ωρών! Wow!Τα ήθη κι έθιμα της εποχής αντικατοπτρίζονται στις σελίδες και τα άρθρα του. Δείτε το αστείο σκίτσο με τον ηλικιωμένο μεγαλοαστό ο οποίος στην φαντασία του σκιτσογράφου, κρατά ένα σημερινό tablet! Η φαντασία, φαντασία αλλά η μπαταρία  είναι  γιγαντιαίων  διαστάσεων!!! Προφανώς οι μπαταρίες Λιθίου τους ήταν άγνωστες!!! Hi! Hi!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!