.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 11 November 2015

CREATE 730 V1


Today was a lovely day and for my sins I decided to do some antenna work other than enjoy it.
For some time now I had a CREATE 730 V1, given to me as gift by Pandelis SV1AVZ, and had received TLC at Tolis SV1EDY workshop.
We had packed it in strong plastc bags with everything in it.
Well, take this "everything" with a pinch of salt.
Everything but the nessesary bolts!!!
And the 1:1 Current BalUn!!!
I went to a nearby hardware store and I bought some anticorrosive bolts to use them in place of the missing ones.
As for the missing 1:1 balun, I used the arced one, after a TLC with chassis primer.

All in all things progressed the way supposed to and late in the afternoon I had my antenna erected!
Doing things in a hurry and from memory is not very wise so tomorrow I have to lower the antenna with the 4meter mast to tight some bolts I positive I didn't tight and to add the two capacity hats for the 40m band. Other than that, the antenna fed with 9 meters coaxial cable 30 years old and 0.7db losses@30MHz measured to my MFJ 259 AA, it shows excellent SWR curve at 20, 15 and 10m band with the late being the flatest.

I'll let you know of the proceeds!

Ωραία ημέρα σήμερα! Ηλιόλουστη, ζεστή κι εγώ αντί να κατέβω παραλία να πιώ ένα φραπεδάκι χαλλλλαρά, ασχολήθηκα να προσθέσω μία ακόμα κεραία στο shack. Αχ ρε ραδιοερασιτεχνισμέ, τι θυσίες κάνω εγώ για σένα!

Η κεραία, δώρο του Παντελή SV1AVZ είναι η CREATE 730 V1. 7-14-21-28MHz!
Καθαρισμένη, γυαλισμένη, συσκευασμένη με την βοήθεια του Αποστόλη SV1EDY ήταν έτοιμη για χρήση. Αμ δε! Εκτός από τα U-bolts δεν υπήρχε βίδα ούτε για δείγμα. Ένα τηλέφωνο στο Αποστόλη μου το επιβεβαίωσε αυτό, όπως και ότι μου υπενθύμισε την άρνησή μου να τις αγόραζα από την Αθήνα αλλά ΘΑ τις αγόραζα εγώ "εν καιρώ". Ο καιρός ήταν σήμερα κι εγώ βλαστήμαγα το μυαλό μου και το πείσμα μου!

Το μπάλαν το οποίο έλειπε το αντικατέστησα με το αρκαρισμένο που μου βρισκόταν πρόχειρο αφού το καθάρισα και το πέρασα ένα χέρι σασικό! Δεν ξέρω άν θα ξανακαεί, τουλάχιστον δεν θα σκουριάσει!

Εύκολα και γρήγορα μοντάρισα την κεραία και την σήκωσα 4 μέτρα από την ταράτσα μ' έναν κοιλοδοκό. Ξέχασα να σφίξω κάποιες βίδες και να προσθέσω τα δύο καπέλα χωρητικότητας για την μπάντα των 40m. Θα το κάνω αύριο και θα σας ενημερώσω.
Το ομοαξονικό μήκους 9 μέτρων και αρχαίων χρόνων, με το οποίο την τροφοδοτώ είναι το RG8U και οι απώλειές του στους 30MHz είναι 0.7db μετρημένες στο MFJ AA.
Καλή ακρόαση!








No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!