.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 11 November 2015

Creativity with CREATE 730 v1 antenna!


Having set the capacity hats, and tight a couple of bolts, that's what I saw on my 259 Antenna Analyser. Not great, but very well accepted. I need to find an easier way to lower and rising the mast and then I'll go for minimum SWR! Until then, I'm quite pleased seeing the S-meter indications and the hearing lesser noise in comparison of my random wire of 22.72 meters long!


Κατέβασα την κεραία και έσφιξα τα U-bolts που κρατάνε τα στοιχεία, ενώ πρόσθεσα και τα δύο καπέλα χωριτικότητας, στις θέσεις που ήταν πριν τον καθαρισμό. Τα στάσιμα από το 10:1 στο 7.430 που ήταν χτες, σήμερα ήρθαν στο 2:1 στο 7.040.
Φυσικά και μπορούν να είναι λιγότερο αλλά το ALC του ICOM δεν δείχνει να ενεργοποιείται προστατεύοντας τα τρανσίστορ εξόδου! Η λύση είναι κάπου μεταξύ του μήκους του στοιχείου της κάθε πλευρά και της θέσης του καπέλου. Πρωτεύει να βρω έναν εύκολο και ασφαλή τρόπο να την ανεβοκατεβάζω και μετά όλα θα γίνουν έτσι όπως πρέπει.
Αλοίμονο!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!